Øystein.F. Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Microsoft har forbetra konsollen drastisk. Les hele saken Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Håper Gamestop kjører igang å bytte inn den gamle konsollen mot den nye for en 1000-lapp B) Da blir byttesjau! Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Denne skal skaffes etter hvert. Jeg er en av de som har hatt store irritasjonsproblemer med støyen. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Håper Gamestop kjører igang å bytte inn den gamle konsollen mot den nye for en 1000-lapp B) Da blir byttesjau! HAHA! Som om DETTE kommer til å skje... Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Bra skrevet. Har allereie bestilt og betalt på Elkjop.no. 1895,- er ikkje ein vond pris. Håper Gamestop kjører igang å bytte inn den gamle konsollen mot den nye for en 1000-lapp B) Da blir byttesjau! HAHA! Som om DETTE kommer til å skje... Synes bestemt eg såg noko slik på Gamestop i Sandvika sist helg. 599 + gammal xbox 360. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Synes ikke akkurat av den nyeste "gamle" Xboxen bråker så veldig jeg da. Jeg hater lyd fra elektronisk utstyr og jeg merker ikke lyden når jeg spiller. HDMI kabel fulgte ikke med min Elite 120GB harddisk, just for the notice! Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 har forhåndsbestilt den nye xbox på gamestop. koster 999,- å bytte inn en elite å få den nye lekre xboxen Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 har forhåndsbestilt den nye xbox på gamestop. koster 999,- å bytte inn en elite å få den nye lekre xboxen aha! Eg gjekk berre kjapt forbi plakaten - eg var på veg til Extrema Outdoor ;-) Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg liker formuleringen: "Konsollen har DEFINITIVT blitt LITT mindre" Hvis du ikke hører lyden fra 360'en når du spiller så kan du ikke si at du hater lyd fra elektronisk utstyr! Det er en vesensforskjell på lyden av en TV som står på uten lyd og lyden av en 360 som tygger seg gjennom en DVD. Lyden fra en TV uten lyd oppfattes bare av spesielt interesserte (og nesten aldri av damer...go figure) men lyden fra en 360 må du være totalt døv for å ikke høre. Jeg har eid 4 forskjellige 360'er (den siste en svart elite) og alle som en har hatt meget høy viftelyd (i forhold til en PC) Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ser ut som de har forbedret mye med produkter men jeg stiller fortsatt spørsmål til i hvor stor grad "RROD" lignende problemer opptrer, i tilegg kan maskinen fortsatt ødelegge disker om en blir beveget under spilling selv om det er en bagatell virkelig. Ellers har de jo luket bort de store ankepunktene, lagringsplass, wifi og ser ut som det kommer ladekabell med i tilegg? En stor forbedring men kjøp blir det ikke, ser ingen grunn til å ha enda en 360 når jeg allerede har en fin hvit en, nesten 3år gammel som fortsatt er i livet. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ser ut som de har forbedret mye med produkter men jeg stiller fortsatt spørsmål til i hvor stor grad "RROD" lignende problemer opptrer, i tilegg kan maskinen fortsatt ødelegge disker om en blir beveget under spilling selv om det er en bagatell virkelig. Ellers har de jo luket bort de store ankepunktene, lagringsplass, wifi og ser ut som det kommer ladekabell med i tilegg? En stor forbedring men kjøp blir det ikke, ser ingen grunn til å ha enda en 360 når jeg allerede har en fin hvit en, nesten 3år gammel som fortsatt er i livet. Dei skal visstnok (endeleg) ha testa denne SKU'en ordentleg. Så denne skal væra vesentleg meir stabil. Og med 45nm chipset lagar den vesentleg mindre varme, og blir difor lettare å kjøle. Noko som resulterar i ein meir stabil og ikkje minst rolegare maskin. Mi launch maskin går endo, men har byrja lage nokre skumle lydar. Så eg har allereie bestilt og betalt den nye. Gledar meg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Grr.. Jeg hadde tenkt å vente litt med å kjøpe den nye maskinen, men denne artikkelen gjorde ikke ventingen enklere. 360 S høres fantastisk ut. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er det mogleg å bruka den gamle komponent tilkoblinga til denne nye xboxen? Eg vil ikkje ha hdmi då min forsterkar ikkje har hdmi switch(bare komponent switch). Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Herlig, det eneste jeg egentlig bryr meg om er at den skal være stille Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 God artikkel! Denna boxen skal forhåndsbestilles:-D Lenke til kommentar
Vince44 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 har forhåndsbestilt den nye xbox på gamestop. koster 999,- å bytte inn en elite å få den nye lekre xboxen Høres bra ut! Men finner ikke tilbudet på nettsidene deres.. Er det slik at du må levere inn boxen nå, eller kan du vente? Jeg er ikke ferdig med Red Dead enda skjønner du.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg får si det mange har nok tenkt, dette er den 360'n som burde ha blitt lansert til å begynne med... Men flott er den. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jaja ! New wrapping , same shit. Isteden for å bruke ressurser på å lage en bedre konsoll rent teknologisk, så gjør MS den 7 år gamle teknoen litt penere.Frister ikke oss seriøse gamere nevneverdig,,,,,, Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 7 år? Det er vel å overdrive... Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 7 år? Det er vel å overdrive... Første 360 pøsen poppa ut i 2005 , så mulig jeg overdrev med noen måneder,,,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå