Vegar Jansen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nysgjerrig på Linux men aldri fått somlet deg til å prøve? Det har aldri vært enklere enn nå. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Liker ikke Linux. Synes det er et stygt og nærmest ubrukelig operativsystem. Eneste plusser at det er lett på ressurser, men ellers er det gammelt, ubrukelig og svært lite bukervennlig om man ikke vet hva man driver med. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Liker ikke Windows. Synes det er et stygt og nærmest ubrukelig operativsystem. Eneste plusser at det er tungt på ressurser, men ellers er det gammelt, ubrukelig og svært lite bukervennlig om man ikke vet hva man driver med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Liker ikke Linux. Synes det er et stygt og nærmest ubrukelig operativsystem. Eneste plusser at det er lett på ressurser, men ellers er det gammelt, ubrukelig og svært lite bukervennlig om man ikke vet hva man driver med. Om man dermed gidder å bruke noen celler på å finne ut hva man driver med så er Linux noe av det beste og mest befriende en kan finne på og bruke på en datamaskin. Jeg bruker det ikke selv, men jeg har vært borti det og det er moro. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Liker ikke Linux. Synes det er et stygt og nærmest ubrukelig operativsystem. Eneste plusser at det er lett på ressurser, men ellers er det gammelt, ubrukelig og svært lite bukervennlig om man ikke vet hva man driver med. Linux er ikke ET operativsystem. Det finnes et tusentall forskjellige operativsystemer basert på Linux, med vidt forskjellige bruksområder og utseender. Linux i seg selv er i korte trekk en kjerne å bygge operativsystem på. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 linux er ubrukelig. nuff said. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Linux er bare søppel i mine øyne Lenke til kommentar
Gjest Bare meg Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Av verdens 500 raskeste computere bruker 91% Linux, Windows brukes av 1% http://www.top500.org/stats/list/35/osfam Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 "Raskest" betyr ikke "mest brukervennlig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg