Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hello everybody!

Har litt datatrøbbel her og lurte om dere ikke kunne være så snille å hjelpe meg!

Du skjønner, jeg og broren min kjøpte akkurat samme PC, og det ser ut til at han lagger og hakker MINDRE enn meg når vi gamer...

Vi har hatt PC'en vår i cirka 1 år hver, og vi har aldri lagt merke til at den andre lagger mer.

Da vi bestemte oss for å formatere PC'ene våre for litt siden, det var først da jeg oppdaget at han lagget og hakket mye mindre enn meg :cry:

Vi installerte AKKURAT de samme programmene (AVG free, CCleaner etc) , men likevel lagger det og hakker litt hos meg, mens hos han går helt smooth.

Jeg skjønner ikke noe av dette, og det gjør meg utrolig frustrert! :angry:

Spillene vi spiller er spill som World of Warcraft og Counter Strike Source.

Kan noen gi meg tips for å redusere lagg og hakking, eller hva som forårsaker at han lagger mindre?

PC'en vår ;

Acer Aspire 5930G

Grafikkort: NVIDIA GeForce 9600M GT TurboCache.

Takk på forhånd.

Endret av -Hawk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Tråden stenges siden trådstarter ikke fulgte tidligere oppfordring fra moderator om å endre emnetittel til å passe med våre retningslinjer for oppretting av tråder. En god emnetittel er viktig for at andre brukere skal forstå hva en tråd handler om før han klikker seg inn på den. Om trådstarter kommer opp med en bedre emnetittel kan han si fra til en moderator og gjenåpning vil bli vurdert.

Tråden stenges.

Reaksjoner på moderering taes på PM til moderatoren som postet denne meldingen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...