icer Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Er det noen som vet/har en side/script som gjør at man kan søke etter tekst på en side? Jeg er litt newbie på dette området... Skal lage til sånn at alle mp3'ene mine ligger i en liste og så kan man søke etter artist ol. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 sikker på at du ikke heller bør lagre dette i en database da? Lenke til kommentar
icer Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Føler meg som en skikkelig newbie :oops: Du har vel ikke noe på lager vel? Eller adresse til et sted som har guide for hvordan jeg skal gjøre det? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Skaff deg heller en enkel database hvor du kan opprette en tabell og registrere postene dine. Det blir det greieste. Access for eksempel. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Skaff deg heller en enkel database hvor du kan opprette en tabell og registrere postene dine. Det blir det greieste. Access for eksempel. Hvorfor det?? Det enkleste er jo bare å bruke javascript. lagde et slikt script for en goood stund siden, men har det ikke i huet, og finner det ikke nå... Kan jo alltids prøve å google! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå