mara_InnleggNO Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Skal endelig kvitte meg med den gamle 28" kassa og kjøpe meg ny tv. Den skal ikke være mindre enn 46" og jeg store problemer med å finne ut hvilken tv det skal bli. Uansett hvor man sitter er det gjenskinn av vindu men skal sette opp persienner. E det noen som kan opplyse meg om hvilken tv og ikke minst hvorfor? Takker og bukker :-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Om gjenskinn er et såpass stort "problem" er nok ikke plasma veien å gå. Jeg ville nok gått for en LCD med LED baklys (det er det samme som de butikkene kaller LED-TV). Det er essensielt en LCD TV med bakgrunnslys som forandrer seg utifra hvor mørk deler av bildet skal være. Det resulterer i en merkbart økt kontrast i bildet. Akkurat hvilke TV´er som er av den bedre sorten nå for tiden av den typen vet jeg ikke helt, men om du ser på Sony sne skjermer er det ganske vanskelig å bli misfornøyd tror jeg. Lenke til kommentar
mara_InnleggNO Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Om gjenskinn er et såpass stort "problem" er nok ikke plasma veien å gå. Jeg ville nok gått for en LCD med LED baklys (det er det samme som de butikkene kaller LED-TV). Det er essensielt en LCD TV med bakgrunnslys som forandrer seg utifra hvor mørk deler av bildet skal være. Det resulterer i en merkbart økt kontrast i bildet. Akkurat hvilke TV´er som er av den bedre sorten nå for tiden av den typen vet jeg ikke helt, men om du ser på Sony sne skjermer er det ganske vanskelig å bli misfornøyd tror jeg. sku du ha sett, trudde det var omvendt Takk for innspill! Syns det er vanskelig det her, men man må vel bare ta et valg og så ikke tenke mer på det.. Lenke til kommentar
mara_InnleggNO Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Hvor stor TV skal du ha? En plass mellom 46 og 50"... har en fordom om at store skjerma gir dårlige bilda, men e lei av å myse B) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Da er jeg enig med Lakus Om lys er et stort problem er nok LCD veien å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå