TCK Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei! Jeg satt her en dag på jobb å svetta som f***. Fant ut at jeg skulle kjøpa meg litt cola. Stakk innom KiWi i lunch'en. Da jeg kom tilbake og skulle åpne, oppdaget jeg fort at KiWi hadde ristet cola'n grundig før jeg kjøpte den. Men over til poenget. Jeg sølte dermed litt cola på min ganske nye Icemat :oops: . Så jeg lurer på om det er mulig å vaske icemat med ei fille med litt vann på? Ligger det noe viktig "Glide" lag som jeg ikke må vaske vekk? - Stian Fylkesnes Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Bare å vaske matta det, ikke noe "lag" på den... (jeg vasket min, merket ingen foskjell) des,OUT! Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg vasket min i oppvaskmaskinen. De gummidingsene under kan løsne, men det er jo bare å lime de på igjen. Funket for meg. Men er enklere å ta en fuktig fille og vaske, går hvertfall fortere. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det fulgte vel med instruksjoner om hvordan du skal vaske den? Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Det beste er faktisk å bruke "ajax for blanke overflater" Brukes til vinduer o.l, funker som fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå