JonTj Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, som tittelen sier. Er dette noe mange kommer til å abonnere på eller det bare meningsløst tull? Selv er jeg i tvil om det er verdt det.. får kanskje se etterhvert om det er noe å ha for min del.. Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 ingenting som fristet av det som kommer dem 2 første måndene så jeg står over for no. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 tja har nok tenkt å gjøre det en gang, men tror ikke det blir med det første. men er forsatt et kult tilbud Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Forstår om mange kommer til å bruke tilbudet, men selv står jeg over. Fikk også inntrykket av at man kun hadde PSN spillene så lenge man hadde aktivt abonnement? Kanskje når tjenesten er mer moden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) I første omgang så er det ikke så mye som fristet ang det vi får, men det vil komme mye mer fremmover og tilgang til betaer og demoer før endel andre frister. For å ikke tenke på hva annet Sony har planer for PSN+ kunder fremmover.. Det er heller ikke snakk om mye penger så jeg kjøper nok dette senere idag. Endret 29. juni 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hiver meg på 3 måneder og ser om jeg liker det eller ikke. Foreløpig har jeg jo fått Wipeout HD som jeg har hatt lyst å spille lenge, så det alene er vel verd pengene til nå. Uansett kan jeg laste ned alle 4 titlene som er der, og deretter at de blir fornyet når vi hopper inn i juli og nye titler kommer inn? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Siden det aller viktigeste allerede er gratis over PSN ser jeg ingen grunn til på nåværende tidspunkt å betale for PS+ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Skaffer kanskje PSN+ når det kommer noen features som er verdt å betale for. Akkurat nå så har jeg ikke så lyst til å betale for spill jeg ikke får velge selv, og som jeg i tillegg mister når året er omme dersom jeg ikke fornyer PSN+. Om man får spille DC Universe Online gratis med PSN+, så skaffer jeg det med en gang Lenke til kommentar
yngvar2 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Forstår om mange kommer til å bruke tilbudet, men selv står jeg over. Fikk også inntrykket av at man kun hadde PSN spillene så lenge man hadde aktivt abonnement? Kanskje når tjenesten er mer moden. Ja dette inntrykket sitter jeg igjen med også. Kunne tenkt meg både Little Big Planet og Wipeout HD og er derfor fristet til ett års medlemskap. Men hvis jeg mister tilgangen til disse spillene etter ett år hvis jeg ikke vil abonnere lenger så føler jeg ikke at det er et like godt tilbud. Så vidt jeg har greid å lese meg til er PSN+ innhold delt i to typer. Type 1: * Premium avatars * Premium themes Type 2: * PlayStation®Network games * PS one® games * Minis * Premium game elements Der alt du mister tilgang til alt av Type 2 hvis du stopper abonnementet, mens du beholder Type 1. Men har ikke funnet ut om det gjelder egne regler for da spesielt LBP. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Helt sikker på at jeg leste at du beholdt LBP etter at du sa opp PSN+. Edit: Plus if you sign up between 29th June and 3rd August then you will receive a downloadable copy of Little Big Planet to keep. That to me makes at least one year of PSN+ worth it. http://www.gametaco.net/?p=514&cpage=1 Endret 1. juli 2010 av Turboleif Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Sjekket Wipeout HD etter jeg hadde lasta det ned og det går ikke ut på noe tidspunkt som minis spillene jeg lasted ned...så regner med at Wipeout HD har du så lenge du vil uansett om du er medlem. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Når jeg kjøper PS3, kommer jeg til å kjøpe det uten tvil ja. Lenke til kommentar
yngvar2 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tusen takk for info både Turboleif og _LarZen_! Da blir det nok et kjøp av PSN+ for min del. Bare å kunne spille LBP uten å bytte disc er verdt over 200 kr synes jeg. Og Wipeout som koster 139 har jeg alltid hatt lyst på, så da blir resten nesten ren bonus. Tipper at det uansett blir flere godbiter i året som kommer. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Dessuten var det faktisk skikkeleg digg å våkne opp i dag med 2 nye demoer ferdig installert pga automatisk download. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er latterlig at noen spill får du kun beholde så lenge du er betalende medlem (eksempelvis wipeout hd). I lengden blir det veldig dyre spill... Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Men det heile er så latterleg enkelt. La vere å bruke penger på det om det ikkje er noko for deg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er latterlig at noen spill får du kun beholde så lenge du er betalende medlem (eksempelvis wipeout hd). I lengden blir det veldig dyre spill... Wipeout HD har du til odel og eie faktisk, står ikke noen utløps dato på den. Denne mnd er det vel et par Minis og et PS1 spill som har members only tid... Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hos meg står det "until subscription ends". Men det var no forventa. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er latterlig at noen spill får du kun beholde så lenge du er betalende medlem (eksempelvis wipeout hd). I lengden blir det veldig dyre spill... Wipeout HD har du til odel og eie faktisk, står ikke noen utløps dato på den. Denne mnd er det vel et par Minis og et PS1 spill som har members only tid... Hos meg står det "until subscription ends". Men det var no forventa. Ja...Den until subscriptions ends tingen. Er muligens fortsatt verdt det om det er god kvalitet på tingene man får, men uansett skeptisk til den ordningen. Er kanskje mer å spare på å faktisk kjøpe de tingene du virkelig har lyst på? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Man skulle fått spillene til odel og eie etter en viss tid. F.eks etter fem måneder med PSN+. Kjøpte nettopp PSN+, hvor kan man finne instillingene for dette? Tenker på det med automatisk demo-nedlastning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå