Zemeckis Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei Kom over denne filmen som nevnes i topic på movie trailer hos apple/quicktime.Filmen ser bra ut etter min mening.Hva synes dere? www.freddyvsjason.com Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 det er ikke noe nytt .. Traileren kom jo for lenge siden .. og desverre så ser det ut som mitt største frykt om denne filmen blir sann . den blir værre enn Jason X ok .. det er vel litt overdrevet .. men de har holdt på med den filmen i over 10 år .. de kunne funnet på noe mer orginalt enn en gjeng med "tennåringer" som må kjempe mot de Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jooa, men så skal det vist bli slik at Freddy sloss mot jason mesteparten av tida da, innimellom all teen slashingen filmen heter jo tross alt Freddy vs Jason... Lenke til kommentar
do'h Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg digger vs filmer, som: king kong vs godzilla allien vs preductor kommer snart:) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 jeg digger vs filmer, som: king kong vs godzilla allien vs preductor kommer snart:) Jeg har også hørt at Aliens vs predator kommer,hvilken side har du lest det fra?Jeg leste det en gang på itavisen.no Lenke til kommentar
do'h Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg husker ikke hvor jeg så det hen, tror det var på tven Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 jeg husker ikke hvor jeg så det hen, tror det var på tven Okey,fikk du hør nå den kommer på kino da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Alien Vs predator kommer til neste år .. filmingen begyner i oktober og den blir laget av Paul W.S. Anderson som har laget slikt møkk som Resident Evil .. og Mortal kombat.. hovedrollene er ikke kjent enda .. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Alien Vs predator kommer til neste år .. filmingen begyner i oktober og den blir laget av Paul W.S. Anderson som har laget slikt møkk som Resident Evil .. og Mortal kombat.. hovedrollene er ikke kjent enda .. Okey.Håpe avp bli bra ivertfall da.Men jeg synes at Paul W.S. Anderson lage bra`e filma jeg.Men det er jo din mening da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå