heimro Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei! Jeg savner svært en omfattene test av Canon objektiver som er lyssterke, prisgunstige og gjennomførte, og som passer til Canons flaggship 10D. Siden dette trolig er det mest populære digitale SLR kameraet for tiden, håper jeg det vil komme en grundig test av de mestselgende og anbefalte objektivene. Del gjerne testen opp i forskjellige klasser, både når det gjelder bruksområder og prisnivå (etc. Objektivepakke opptil 10000.- mellom 15000 til 20000.- osv) Ellers håper jeg mange kommer med anbefallinger, erfaringer og tips på denne siden. Takk Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei, vi kommer til å teste flere objektiver innen nær fremtid. MLW Lenke til kommentar
heimro Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg vet det er tusenvis av interesserte der ute som vil sette utrolig stor pris på en grundig test av Canon EF objektiver (særlig til 10D'n) 8) Da venter vi bare på dagen, håper det er rett rundt hjørnet, for det er mange av oss som skal kjøpe objektiver til høsten. mvh Dag Arne :wink: *Snart eier av Canon 10D kamera Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg vet det er tusenvis av interesserte der ute som vil sette utrolig stor pris på en grundig test av Canon EF objektiver (særlig til 10D'n) 8) Det er jo tonnevis av tester av Canon (og kompatible) objektiver på nettet. 10D bruker så vidt jeg vet samme objektiver som de 'vanlige' speilreflekskameraene til Canon, så for oss som har Canon speilrefleks fra før er det jo genialt å bare bytte kamerahuset. Når det gjelder value for money kan det være en ide å sjekke ut andre produsenter enn Canon. Har selv et Tamron 1:1 macro-objektiv til drøye 4.000,- som har bedre spesifikasjoner enn Canon sitt tilsvarende objektiv som koster over 6000,- Håper selv å få råd til en 10D i løpet av året, de testbildene jeg hittil har sett har vært rimelig imponerende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå