VEH_InnleggNO Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Den nye utgaven både kutter og tilføyer. Les hele saken Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Dette spillet blir en skandale tror jeg. Vent å se. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Med tanke på at dette kommer til Wii, som jeg ikke har, så får jeg aldri prøvd dette spillet. Men jeg er, som Anderwin, litt skeptisk til om de får til en god remake av klassikeren vi alle elsker så mye, så det gjør meg ingenting at jeg ikke får spilt det. Lenke til kommentar
moscito Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) tviler på at en remake av goldeneye 007 kan bli like storslagent og bra som originalen. men man vet jo ikke før til jul (for de med wii). har uansett kjøpt originalen fra ebay igår Endret 28. juni 2010 av moscito Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Dette spillet blir en skandale tror jeg. Vent å se. Blir? Det ER en skandale. Tenk å bytte ut Pierce Brosnan med Daniel Craig.... FFFFFUUUUU.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Dette spillet blir en skandale tror jeg. Vent å se. Blir? Det ER en skandale. Tenk å bytte ut Pierce Brosnan med Daniel Craig.... FFFFFUUUUU.... Det blir aldri det samme uten Pierce Brosnan nei. Og at The Complex er borte er også trist. Skal bli spennende å følge med videre på dette spillet, men forventingene er veldig lave. Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ingen problem med at tørrpinnen Brosnan er byttet ut, Daniel Craig er og blir en bedre James Bond. Men har problemer med at Sean Bean er tatt ut av spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg har egentlig ingen tro på at dette blir noe særlig. Noe som er synd, for en skikkelig GoldenEye-remake hadde vært kos. FPS-er på Wii er i teorien en god idé, men det føles fremdeles handicappet i sammenlikning med mus og wasd, med eller uten motionplus. Lenke til kommentar
Morrisontlk Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade! wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før.... Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade! wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før.... Hehe, en smule selvmotsigende? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade! wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før.... xbox sucks, så jævla mange noobs. blir lei etter 2 min. OT: tror spillet kan bli bra, men jeg spilte aldri orginalen, og så er det ikke så veldig mange andre gode FPSer på wii å konkurrere mot heller. Endret 29. juni 2010 av Såpe Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade! wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før.... xbox sucks, så jævla mange noobs. blir lei etter 2 min. Butthurt, much? :rolleyes: Uansett, jeg har lite tro på et nytt Goldeneye. Ikke bare fordi det mangler så mye som originalen hadde, men fordi: "Du kan ofte velge mellom å skyte deg gjennom brettene eller fokusere på ikke bli oppdaget, og nye snikangrep lar deg ta vakter av dag uten å utløse alarmer" - sånt som det der. Det er jo ikke Goldeneye lengre. More like lavbudsjetts skytespill løst basert på en N64 klassiker. Savner 90-tallet jeg Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Damn it. Jeg var positiv til dette prosjektet helt til jeg var dum nok til å ta en titt på Eurocoms spill de siste 10 årene. Fra å lage greie spill på 90-tallet så har de fått oppgaven å lage spill til filmer og OL... For å sitere wiki: The company was once famous for its arcade to console ports, but is now better known for working with licensed properties Nå har jeg null forventinger og tar det jeg får. Håper fortsatt på et brukbart spill og en multiplayer som kan gjøre det litt spennende. GoldenEye er for meg tidenes beste FPS-spill. Selv om jeg ikke liker det på konsoll. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade! wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før.... xbox sucks, så jævla mange noobs. blir lei etter 2 min. Butthurt, much? :rolleyes: Uansett, jeg har lite tro på et nytt Goldeneye. Ikke bare fordi det mangler så mye som originalen hadde, men fordi: "Du kan ofte velge mellom å skyte deg gjennom brettene eller fokusere på ikke bli oppdaget, og nye snikangrep lar deg ta vakter av dag uten å utløse alarmer" - sånt som det der. Det er jo ikke Goldeneye lengre. More like lavbudsjetts skytespill løst basert på en N64 klassiker. Savner 90-tallet jeg lolwat? var det for vanskelig å skjønne at jeg var ironisk, spesielt siden jeg sa "on topic" etterpå? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om dette spillet. Det blir kanskje et bra spill, men det vil ikke være Goldeneye slik jeg husker det. Gi meg heller en oppusset port fra 4J Studios. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ahh dette skulle ha kommet på xbox live arcade! wii sucks, gøy i 2 min vist man aldri har prøvd det før.... xbox sucks, så jævla mange noobs. blir lei etter 2 min. Butthurt, much? :rolleyes: Uansett, jeg har lite tro på et nytt Goldeneye. Ikke bare fordi det mangler så mye som originalen hadde, men fordi: "Du kan ofte velge mellom å skyte deg gjennom brettene eller fokusere på ikke bli oppdaget, og nye snikangrep lar deg ta vakter av dag uten å utløse alarmer" - sånt som det der. Det er jo ikke Goldeneye lengre. More like lavbudsjetts skytespill løst basert på en N64 klassiker. Savner 90-tallet jeg lolwat? var det for vanskelig å skjønne at jeg var ironisk, spesielt siden jeg sa "on topic" etterpå? Ironi kan faktisk være vanskelig å oppfatte igjennom tekst Lenke til kommentar
Folen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Dette spillet blir en skandale tror jeg. Vent å se. Blir? Det ER en skandale. Tenk å bytte ut Pierce Brosnan med Daniel Craig.... FFFFFUUUUU.... Virkelig!? Der forsvant min interesse. Hvordan kan de i det hele tatt kalle det Goldeneye da? Kun for å lokke nostalgiske kjøpere antar jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå