VEH_InnleggNO Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mannen bak originalen forsikrer om at spillet ikke er kansellert. Les hele saken Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Knall!!! Ser virkelig frem til dette! Har stor tro på Ancel og det lille teamet hans Noen som foresten vet hvordan Beyond Good & Evil fra GOG kjører på dagens maskiner? Har den fra steam og den er helt håpløs å spille! Vurderer å kjøpe fra GOG om noen kan bekrefte at den er bedre. Endret 28. juni 2010 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Dette er gode nyheter, elsket Beyond Good & Evil. Men 10-12 folk som jobber med spillet var lite. Tar nok sin tid før spillet blir ferdig da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Knall!!! Ser virkelig frem til dette! Har stor tro på Ancel og det lille teamet hans Noen som foresten vet hvordan Beyond Good & Evil fra GOG kjører på dagens maskiner? Har den fra steam og den er helt håpløs å spille! Vurderer å kjøpe fra GOG om noen kan bekrefte at den er bedre. Jeg har også kjøpt fra Steam, og kan som deg melde at det ikke fungerer. Jeg har googlet en hel del, og kommet frem til at spillet er programmert/kodet/whatever for hauggamle prosessorer. Derfor kjører det helt ræv på PC'er med nye prosessorer, og det betyr at det ikke er Steam sin skyld, men spillet. Det eneste valget du har er finne frem en eldgammel PC og installere det der Ellers er jo dette supre nyheter. Likte også spesielt den delen om at de prøver å ta vare på sjelen. Yay! Endret 28. juni 2010 av Error Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Alle spill på GOG.com skal støtte Windows XP og Vista. Redigert: Jeg vet ikke om Steam-versjonen og den fra GOG.com er den samme, om innlegget mitt antydet det motsatte. Her er imidlertid løsninger på noen problem som kan oppstå. Endret 29. juni 2010 av Bozzeye Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Og jeg som hadde googla og slitt i flere timer. Jeg hadde riktignok fikset de fleste bugsene, men det med at det hjalp å disable den ene CPU'en var veldig nyttig. Tusen takk for den linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå