Mountainhome Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 jah, overskriften sier det meste, kjøpte meg Lead and Gold på tilbud på Steam, fantastisk spill, god grafikk mye morro, men ett stort problem er servere. Som oftest har jeg ett problem med å joine dedikerte servere, og har en 70-80% kjangs for å få meldingen: Server connection failed. er det noe med dataen min eller er det ett felles problem vi alle har? Lenke til kommentar
smekk Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Trur det er fordi serveren er full. Er ikke 100% sikker men.. Uansett så har jeg ikke opplevd det noe ofte Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Får dette innimellom jeg også, men kanskje ikke 70-80%.. Dedikerte servere kom nettopp ut til dette spillet, så de er nok ikke helt feilfrie ennå, kommer nok en oppdatering snart. Har du prøvd P2P servere? (Dedis er blå, P2P er hvite) Synd å måtte gå tilbake til de nå, men med så mange fulle dedikerte servere (flott med mange nye spillere, klager ikke på det), så er man nesten nødt innimellom. Kan ikke huske jeg har fått denne connection failed meldinga på en av dem.. Et av problemene som har vært til nå, er at det ikke alltid vises riktig player count. Så som sarlacc er inne på, kan det hende at serveren egentlig er full. Eller kanskje noen andre logget på et sekund rett før deg, og tok den siste plassen.. Endret 27. juni 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Får dette innimellom jeg også, men kanskje ikke 70-80%.. Dedikerte servere kom nettopp ut til dette spillet, så de er nok ikke helt feilfrie ennå, kommer nok en oppdatering snart. Har du prøvd P2P servere? (Dedis er blå, P2P er hvite) Synd å måtte gå tilbake til de nå, men med så mange fulle dedikerte servere (flott med mange nye spillere, klager ikke på det), så er man nesten nødt innimellom. Kan ikke huske jeg har fått denne connection failed meldinga på en av dem.. Et av problemene som har vært til nå, er at det ikke alltid vises riktig player count. Så som sarlacc er inne på, kan det hende at serveren egentlig er full. Eller kanskje noen andre logget på et sekund rett før deg, og tok den siste plassen.. har selv sett dette med feil player count. Jeg kjøpte nett spillet, så jeg ante ikke att dedikerte servere var nytt for da sier det seg selv att jeg kræsjer mye ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå