Mountainhome Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Heisann, jeg leita litt i spill hylla mi og kom over gode gamle Ignition, tidenes bilspill. Problematisk nokk er dette spillet lager for Win 95, er det noen måte å få brukte dette spillet på en PC med Win7? all hjelp ønskes på forhånd takk Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 skal ikke si noe sikkert, men prøv windows 7 compatibility mode når du launcher det. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 skal ikke si noe sikkert, men prøv windows 7 compatibility mode når du launcher det. har prøvd å starte SETUP.exe som Win 95, 98 og XP, eneste som skjedde var at bakgrunnen min forsvant. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hmm...da er jeg usikker desverre Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Ingen andre som har prøvd gamle spill på Win7? All hjelp hjelper Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Har du prøvd å starte det i Dosbox? Er rimelig sikker på at det funker, mener jeg har testet det selv en gang der. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Har du prøvd å starte det i Dosbox? Er rimelig sikker på at det funker, mener jeg har testet det selv en gang der. først gang jeg spilte Ignition var jeg 4-5 år, så jeg har aldri rukket å lære meg DOS Men jeg kan da prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå