Bertelsen_InnleggNO Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Sitter å kjøper noen småspill til PS3'en. Siden jeg aldri har vært spesielt interessert i PS3 har jeg ikke fått med meg hvilke spill som er bra her. Vet ikke hva disse spillene kalles (hvis noen kan si dette blir jeg glad), men jeg snakker om spill som Pain, Flower og Monkey Island. Vil dere anbefale noen som er ekslusive til PS3? Da er sjansen for at jeg ikke har spilt dem stor. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Du tenker på PSN spill, regner jeg med. Jeg vil anbefale: Pixeljunk Monsters PixelJunk Eden PixelJunk Shooter Om du kan kjøp alle pixeljunk spillene i en pakke. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Selv om ikke spillet er PSN eksklusivt så vill jeg anbefale Trine veldig mye, ett sjarmerende gåteløsende plattformspill. Shatter er ett godt PSN spill hvis du liker arkanoid/breakout type spill Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Yes, selvom det ikke er eksklusivt (?) anbefaler jeg Bionic Commando: Rearmed. Sidescrolling adventure på sitt beste. Veldig moro remake av et gammelt knallspill http://www.youtube.com/watch?v=daDiZrmZb-c Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sam & Max The Devil's Playhouse burde du skaffe, er hysteriskt bra til tider. Er ekslusivt til PS3 og Pc so far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå