Bertelsen_InnleggNO Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er det mulig å skru av den musikken som spilles når man blar igjennom spill/demoer under hovedmenyen? Synes dette er utrolig irriterende på visse demoer, bla GOW 3 - hvis musikk starter med et brak. En annen ting, har lett iherdig etter en GT5-demo, men jeg finner det ikke, kun prologen. Finnes den ikke? Litt dumt å betale for prologen når det er så nærme til release. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 dette lurer jeg og på var ganske irriterne ja, å høre star wars musikken begynne om og om igjen Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Prologen er den eneste GT5-demoen som finnes. Og nei, det går ikke an å spesifikt skru av lyden på spill/demoer i menyen. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Da får jeg vente til release, å betale for en "demo" faller ikke helt inn hos meg. Merkelig at dette ikke skulle være mulig, det er jo fantastisk irriterende med musikken som plutselig skrur seg på. Da får jeg takke meg til mute, hvertfall til Sony legger ut denne funksjonen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det fantes en GT5-demo for ikke så lenge siden, men mulig den er borte nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Stemmer, time trial demoen. Den er nok borte, ja. Siden min ikke fungerer. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Like greit, den demoen var ubrukeleg. Håpar verkelg ikkje den er ein peikepinn på korleis det ferdige spelet blir... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nå var nå ikke det en demo da, det var sånn man skulle kvalifisere seg til GT Academy. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nå var nå ikke det en demo da, det var sånn man skulle kvalifisere seg til GT Academy. Men det er jo fortsatt det samme spillet. Personlig syntes bilene var litt "slarkete" å svinge med. Men ellers var det greit. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nå var nå ikke det en demo da, det var sånn man skulle kvalifisere seg til GT Academy. Time trial, greit. Eg står fortsatt på at den var ubrukeleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå