Long Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Til de som har prøvd ut spillet: Hvordan er det? Hvis det var no bra, så tenkte jeg å kjøpe det kanskje, siden det er til redusert pris (349,-). Endret 27. juni 2010 av Long Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Til de som har prøvd ut spillet: Hvordan er det? Hvis det var no bra, så tenkte jeg å kjøpe det kanskje, siden det er til redusert pris (349,-). Har lurt på det samme selv, men utifra det jeg har sett på Youtube blir dette definitivt ikke et kjøp. Ser ut til å være glitchy som pokker! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Sniper: Ghost Warrior. Burde si seg selv at dette spillet ikke er bra, jeg gir det 2 av 10 uten å ha prøvd det. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg har spilt det på PC og jeg syns det er ganske fett, men så har jeg alltid vært en stor sniper fan Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Enspilleren minner en del om "Ghillie in the mist" fra CoD4, ganske gøy om du liker den slags. Men det er fremdeles MANGE bugs og glitches, trengs en del patching før det er spillbart. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Synes det ser veldig artig ut jeg. Og når pcversjonen koster £17.99 på play.com frister det litt å kjøpe det. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hos Gamespot står det at release er 29/6 altså om to dager. Må være en uferdig versjon dere har prøvd. Ghillie brettene på COD 4 er dritbra!! Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hos Gamespot står det at release er 29/6 altså om to dager. Må være en uferdig versjon dere har prøvd. Ghillie brettene på COD 4 er dritbra!! Kom ut i europa før USA, så er nok en fullstendig versjon. Prøvde demoen, og er litt fan av små jankye spill. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Spill heller Ghillie- bretta fra MW1 og MW2 om igjen. Buggete, dårlig animasjon, dårlig flyt, dårlig AI og usannsynlig kjip multiplayer. Grafikken er heller ikke noe å hoppe i taket for. Selve sniper- delen av singleplayeren viker grei nok, litt mer avansert enn point-and-click. Menneh ... det er en grunn til at det er så billig. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Likte du Sniper Elite så liker du muligens dette. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 har bestilt dette til 360 selv for jeg elsker å spille sniper single player missions. Multiplayer kommer jeg til å drite langt i tror jeg. Har ikke fått det enda så kan ikke si om det er bra eller ikke. Var innom Gamestop i drammen men der var det utsolgt, men så hadde de ikke fått inn mer enn tre eksemplarer av spillet og to av dem kjøpte visst ansatte i butikken(jeg var innom to dager etter release). Mens de andre butikkene jeg sjekket hadde visst ikke engang tatt inn en eneste eksemplar av spillet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 De var visst ikke så veldig fornøyd med det på spillverket http://www.spillverket.no/artikler/sniper_ghost_warrior/77106 Tror rett og slett jeg skal laste ned demoen og teste det ut selv. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Spilte demoen på PC. Spillet er greit, men det er en del bugs og det skjer mye merkelig i spillet Men spillet er vel litt tøft allikevel. Jeg kommer ikke til å skaffe meg spillet i alle fall... Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 styr unnda hele spillet med untak vist det er noen achivment huntere hær spillet er tregt, buggete mere etstandard fps med litt overdrevet sniper i tittelen fordelen er at det er et kort spill 2 kvelder så er det hele heldigvis over... mye bedre spill der ute enn dette ... greie achivments xSAMCOx på live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå