Gå til innhold

Deus Ex går for fort

Anbefalte innlegg

Har tenkt å spille deus ex, men har et problem med at spillet går for fort. Jeg har hatt lignende problemer med andre gammle spill før. Jeg har tidligere løst dette problemet med å begrense prosessen til kunn en prosessorkjerne, men det funker ikke på deus ex. Har også prøvd en fix for dette, men det hjalp heller ikke.

Bør nevne at jeg har instalert diverse mods for å forbedre textures, og at det er kunn etter disse ble instalert at spillet går for fort. Har også prøvd slomo cheat, og å forandre game speed i .ini fila, uten resultat.

Noen som har forslag til løsning på dette problemet(untatt å spille spille uten mods)?

Endret av Latslask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

To ting du kan prøve.

1. Kjør spillet med kun én kjerne. Dette kan gjøre ved at du Alt+Taber ned spillet, får opp oppgavebehandling (ctrl+shift+esc), gå til "Prosesser", høyreklikk på .exe filen til Deus Ex, trykk på angi affinitet, fjern markering for alle kjerner bortsett fra en.

2. Lag en snarvei til .exe filen, høyreklikk på snarveien og trykk på egenskaper. Finn der hvor det står Mål. Inne i det vinduet skal det stå hvor exe filen er plassert med gåsetegn foran og etter. Helt bakerst (også bak gåsetegnet) legger du til -cpuspeed=hastighet på din cpu, feks -cpuspeed=3000

Eksempel: "C:\Program Files\Deus Ex\DeusEx.exe" -cpuspeed=3000 (Husker ikke om det skal være mellomrom mellom " og - eller ikke)

Prøv å starte spillet via snarveien du nettopp redigerte.

EDIT: Hvis du har kjøpt spillet via Steam: Høyreklikk på Deus Ex fra spill listen i Steam -> Properties -> Set Launch Options -> kopier inn -cpuspeed=3000

Løsning nr 2 må du prøve deg litt fram med. Hvis cpu speeden din er feks 3000 så kan 3000 gjør at spillet kjøres for sakte. Alt fra 600 til 3000 kan være riktig.

Lykke til :)

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...