Mobilen.no Gjest Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 skal ikke terningkast 6 være "toppkarakter"? med andre ord den er perfekt og kan ikke bli bedre. hvordan kan dere da gi den 6 når den har så mange minus og koster en polsk gjennomsnittsårslønn? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hvis 6 = perfekt og kan ikke bli bedre så kan man aldri gi noe som helst karakter 6. Ergo, 6 betyr at den er så bra at de minuser som eventuelt er der ikke er store nok til å trekke den ned på 5. Endret 7. juli 2010 av Thomas Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 herregud for et mas... Hva skal vi med bedre mobiler hvert eneste kvartal ????? Hvem faen gidder å ta skikkelige bilder med en mobil ?? Kan jeg ringe ut , motta samtaler og sms og mail er det bra.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 "Telefonen er ikke å få kjøpt offisielt i norske butikker før i august, men kan allerede nå kjøpes i USA, Storbritannia, Frankrike og to land til" hmmm... Hade ikke plass til å beskrive hvilke de to siste landene er eller? ;P Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Har bestilt plaster. En hel meter med Norgesplaster. Noen som trenger noe? :o) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kjønner ikke helt at Iphone 4 blir sammenlignet med Wave og leseren blir ikke redegjort på at Wave koster nesten en tredjedel av det Iphone 4 koster. Man kan få den ulåst hos netcom med supertalk for 499 og totalen blir da rundt 2000. Dette er latterlig billig. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 i love the new iphone Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvordan kan den egentlig få 6 hvis den taper dekning uten grunn? Jeg vurderer å kjøpe Iphone 4 men hører at de fleste klager på dekningen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Dem fleste finner noe å pirke på og det meste er bare tull og er overdrevet..om andre mobiltelefoner hadde blitt like nøye gransket som iPhone så hadde vi lest om mye møkka tlf skal du tro.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Apple sin offisielle video (over 1 time lang) http://www.youtube.com/watch?v=-WIKvtI2Zuw Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 iPhone er lett den beste mobilen på markedet Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Apple har fortsatt problemer med telefonen. Det ser ikke ut til at de blir rettet: http://www.amobil.no/artikler/vi_nedjusterer_iphone_4/79118 Kjøper du iPhone 4 vil du slite med problemene med den lenge. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vet ikke hvor mange det er som har det som meg, men jeg sliter ikke med verken alarmer eller at skjermen ikke slår seg av når jeg snakker i telefonen og tar den opp til øret. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er ikke noe unikt bra med iPhone mer.. se bare på alatest.com, verdens største database for tester.. under ekspert vurderinger finner du en drøss med telefoner som har like god snitt karakter som iphone. htc desire hd og Samsung galaxy s har også marginalt bedre snitt karakter enn iphone4.. det dreier seg mest om smak og behag og hvilken kompromisser du kan leve med.. for meg var desire hd best.. for andré er det kansje en uknuselig sonim eller noe annet.. en telefon dekker desverre ikke behovet til alle.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 http://www.idg.no/pcworld/article189481.ece Det er også funnet store sikkerhets svikter i telefon-låsen og safari på iPhone 4.. alle kan bryte seg inn på iphone4 og ringe med den eller få tilgang til album selv om telefonen er låst.. alt som trengs er en enkel kode som ligger på nett.. og alle kontaktene dine kan avlese via sikkerhets hull i safari.. det er en myte at Apple produkter er så trygge, mange er så naive at de ikke engang gidder å installere gratis AntiVirus programer.. det kan straffe seg.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 http://www.idg.no/macworld/nyheter/article189529.ece Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sommertelefon, Hvordan kan dere gi høy skår på brukervennlighet når telefonen ikke er brukelig i Norge vinterstid: Fra Iphone4 tech spec: Environmental requirements Operating temperature: 32° to 95° F (0° to 35° C) Og hva skal denne med flymodus? Maximum operating altitude: 10,000 feet (3000 m) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Med alle problemene iPhone 4 har hatt etter lansering hadde det eneste riktige vært å satt ned test resultatet til terningkast 4 og fjernet anbefales merkingen.. (slik som amobil alt har gjort) men jeg er redd mobilen.no ikke tørr siden Apple produkter har mange hardcore fans norge... hadde noen annet merke hatt like mye feil ville produktet blitt degradert på flekken, og mest sannsynlig heller aldri havnet med terningkast 6 i utgangspunktet.. det forventes at en nyere versjon skal være bedre.. her synes jeg iPhone 3gs bør få beholde høyere score enn den nye "oppdaterte" versjonen.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Nevn et eneste problem som iPhone 4 har da? siden du synes en møkkatelefon med Andodrit eller HTC virusmøkket er bedre? Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Nevn et eneste problem som iPhone 4 har da? siden du synes en møkkatelefon med Andodrit eller HTC virusmøkket er bedre? Den har vel hatt en rekke problemer? Antenne, sensor, alarm, sommertid, sikkerhetsfeil på tastelås osv. En bruker på diskusjon.no postet nylig denne videoen som er ganske så selvforklarende om htc og android som du refererer til: http://www.youtube.com/watch?v=-TJmkyIjXsE Etter å ha sett vidoen og lest denne artikkelen(hvor kvalitetene til Sense engang ikke er nevnt), er det vel ikke tvil om at iPhone fremdeles har en lang vei og gå? Den fortjener terningkastet som den fikk av amobil.no tidligere. Videoen kunne forøvrig inneholdt en del punkter til? Denne vidoen kan også være verdt å få med seg. "The iPhone is now a phone for dummies and beginners" Litt vel brutal måte å si det på, men det ligger noe bak det. Spesielt om du måler funksjonaliteten mellom de to operativsystemene. Les spørsmålene øverst i artikkelen, så kan du igjen tenke om iPhonen faktisk fortjener mer en terningkast 4. Rent hypotetisk tenking: Hvis iPhone 4 hatt 4,3" skjerm, Android 2.3 og ikke hatt problem med antenne eller nærhetssensor. Da kunne det vært hundre epplemerker for min del på telefonen. Min subjektive konklusjon: Apple er best på design, og Android er best på mobil OS. Endret 24. januar 2011 av Marius Aarre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg