Gå til innhold

PRoblemer med XBL

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig et problem med XBL nå. Satt og spilte en runde MW2 da jeg ble disconnected. Prøvde å koble til på nytt uten hell. Kjørte da testen på Xboxen, og fikk opp at MTU var for lav (under 1364 eller noe). Sjekket router, som sier den er 1500. Restartet modem,router og xbox uten hell.

Kan dette ha noe med ISP å gjøre? Evt noen andre ideer på hva som kan være galt?

Edit: Har også prøvd å koble Xbox direkte til modem uten hell.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk plutselig et problem med XBL nå. Satt og spilte en runde MW2 da jeg ble disconnected. Prøvde å koble til på nytt uten hell. Kjørte da testen på Xboxen, og fikk opp at MTU var for lav (under 1364 eller noe). Sjekket router, som sier den er 1500. Restartet modem,router og xbox uten hell.

Kan dette ha noe med ISP å gjøre? Evt noen andre ideer på hva som kan være galt?

Edit: Har også prøvd å koble Xbox direkte til modem uten hell.

Har akkurat samme problemet nå. FORBANNA irriterende, kjøpte war for cybertron på xbox når jeg har ps3 og. Faens xbox

Lenke til kommentar

Så muligens et problem med ISP eller XBL med andre ord.

Klarer forøvrig heller ikke åpne xbox.com på PC'en.

Bruker du/dere nett fra Altibox/Lyse? Ser ut som de sliter med DNS problemer, xbox.com og steampowered.com funker heller ikke. Vært sånn en gang før, dog det varte ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Jeg fikk dette til å funke nå, drev å fiklet og endret litt på det meste, så åpnet jeg service portene 3724 (alle) , 88 UDP, 3074 UDP, 3074 TCP, 53 UDP , 53 TCP , 365 UDP, 347 UDP, 307 UDP, 443 TCP og 522 TCP

Min ISP er Ventelo.

Endret av Kawarimi
Lenke til kommentar

min funket av seg selv i morges. Var et ISP problem så vidt jeg skjønte. Hadde problemer med visse internettsider også.

Ja kom ikke inn på xbox.com før i natt rundt 0200. Mitt fikset seg ikke selv, måtte lage meg statisk ip og gjøre som jeg postet over. Men nå er det bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...