Joachim_F Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvis du ikke finner noe av interesse her, er det nok noe galt med deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Anbefaler transformice på det sterkeste! Se http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=15067 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Oh, fikk veldig lyst til å kjøpe minis spillet 4x4 siden de som har laget 1nsane har laget det. Gode minner Lenke til kommentar
Puro Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er visst noe galt med meg, eneste som virker nogenlunde gøy kan være Duke Nukem, men jeg plugger heller inn N64'n og drar igang DN64. Har visst at det er noe galt med meg lenge, ikkeno nytt. Lenke til kommentar
TheArmageddon Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er visst noe galt med meg, eneste som virker nogenlunde gøy kan være Duke Nukem, men jeg plugger heller inn N64'n og drar igang DN64. Har visst at det er noe galt med meg lenge, ikkeno nytt. Bra du innrømmer det:P Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 blir nok Duke Nukem selv om det ikke er fps,billig var det og.Risk er også fristende selv om jeg ikke er stratergi fan. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Anbefaler alle å teste ut Risk, med mindre du føler et intenst hat mot brettspillet. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Haha, Transformice var kult. Fikk et stort humørboost av det, aldri ledd så mye pga et spill på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå