VEH_InnleggNO Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Focus Home Interactive har snappet opp lisensen og videreutvikler serien. Les hele saken Lenke til kommentar
ridethedevil Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Kan det ikke snart komme en verdig oppfølger til SimCity 4(: Rush Hour). Jeg blir gal! Endret 25. juni 2010 av ridethedevil Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kan det ikke snart komme en verdig oppfølger til SimCity 4(: Rush Hour). Jeg blir gal! +1 Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Kan det ikke snart komme en verdig oppfølger til SimCity 4(: Rush Hour). Jeg blir gal! enig der Lenke til kommentar
Exorsismus Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Spilte SC3 og SC4 MYE, nesten for mye, og det var veldig fascinerende (etter min mening). Jeg har ventet i åresvis for en opfølger, og nå ser det endelig ut til å komme. Jeg er en slags allrounder mht spilling; MMO's RP's,FPS's osv, men har en forkjærlighet for gode strategispill. Du har selvfølgelig endel andre, men de fleste begynner og bli utdatert (ved siden av at noen er blitt "konsollifisert"). Andre å ta med seg er Total War, Age- serien, Empire Earth, og for ikke å glemme Anno 1404 (+ Venice). Disse er ikke "by spill", men gode strategispill (igjen: etter min menig). Starcraft II mangler ett eller annet, uten at jeg greier å sette fingeren på det..... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Spilte SC3 og SC4 MYE, nesten for mye, og det var veldig fascinerende (etter min mening). Jeg har ventet i åresvis for en opfølger, og nå ser det endelig ut til å komme. Jeg er en slags allrounder mht spilling; MMO's RP's,FPS's osv, men har en forkjærlighet for gode strategispill. Du har selvfølgelig endel andre, men de fleste begynner og bli utdatert (ved siden av at noen er blitt "konsollifisert"). Andre å ta med seg er Total War, Age- serien, Empire Earth, og for ikke å glemme Anno 1404 (+ Venice). Disse er ikke "by spill", men gode strategispill (igjen: etter min menig). Starcraft II mangler ett eller annet, uten at jeg greier å sette fingeren på det..... Ble nesten forelsket i deg når jeg leste Age, Empire Earth og Anno 1404... Men jeg antar at kjønnet er feil - og profilnavnet ditt skremmer litt det også Uansett ramset du opp 3 av mine desidert største favoritter EVER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå