VEH_InnleggNO Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Prøv Lego-utgaven av den lille trollmannens eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Får vi en anmeldelse fra Gamer.no sin side? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 hmm.. Jeg er egentlig "blodfan" av LEGO X -spillene.. selv i en alder av snart 32 år! Simpelthen digger Lego, og humoren til TT.. Har rundet spillene opp og ned i mente, men mangler Lego Indiana Jones 2, ikke kommet så langt enda.. men, Harry Potter.. har egentlig ikke noe forhold til den fyren.. så litt usikker på dette spillet! Men, regner med at det blir et kjøp.. hmm.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 hmm.. Jeg er egentlig "blodfan" av LEGO X -spillene.. selv i en alder av snart 32 år! Simpelthen digger Lego, og humoren til TT.. Har rundet spillene opp og ned i mente, men mangler Lego Indiana Jones 2, ikke kommet så langt enda.. men, Harry Potter.. har egentlig ikke noe forhold til den fyren.. så litt usikker på dette spillet! Men, regner med at det blir et kjøp.. hmm.. Litt off topic. Men jeg har lyst på LEGO Batman, er det best på konsoll eller PC tror du? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har faktisk bare spilt disse spillene på konsoll, jeg.. For meg er disse spillene akkurat hva konsoll er til for, så jeg må nok svare det på dette spillet.. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 FOR ALL DEL: Bestill disse spillene på konsoll. Det SKRIKER konsollspill av disse lang vei. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Prøvde demoen sammen med madammen. Overraskende morsomt! Edit: På Xbox riktig nok. Endret 29. juni 2010 av ac_ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hmm.. Jeg er egentlig "blodfan" av LEGO X -spillene.. selv i en alder av snart 32 år! Simpelthen digger Lego, og humoren til TT.. Har rundet spillene opp og ned i mente, men mangler Lego Indiana Jones 2, ikke kommet så langt enda.. men, Harry Potter.. har egentlig ikke noe forhold til den fyren.. så litt usikker på dette spillet! Men, regner med at det blir et kjøp.. hmm.. Akkurat som med meg. Elsker Lego-spillene. Jeg og min bror har rundet alle sammen, men vi synes begge at Lego Indy 2 er det beste. Det er mer åpent og fenget best. Har samtidig ikke noe forhold til Harry Potter jeg heller. Det lille jeg har sett av fileme har heller vært kjedelige greier. Men spillet kan sikkert være morsomt siden det er Lego. Får laste ned demoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå