TST Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vil du prøve deg som leiesoldat lenge før alle andre? Les hele saken Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Håper jeg vinner. Digget det første spillet. Det var noe med karakterene som gjorde spillet så interresant. Jeg liker faktisk Kane bedre en Lynch da Lenke til kommentar
howlrunner79 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har trua på at denne gangen blir K&L bra! Filmen kan virkelig bli rå, særlig når man ser hvem som skal være med i den! Håpe på en Beta! Vil du prøve deg som leiesoldat lenge før alle andre? Les hele saken Jupp B) Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Trist at denne konkurrasen bare er for XBOX360 eiere Edit: Svarte på spørsmålet likevel, men svarte hvem som skal spille Kane, ikke Lynch Endret 25. juni 2010 av Saapa Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Etter hva jeg så på E3 er dette en rimelig middelmådig affære, men demo er demo, og da får jeg se om inntrykket mitt stemmer! Såfremt jeg vinner selvsagt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg vinner selvfølgelig. Hvorfor? Fordi jeg var naken da jeg skrev dette. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg vinner selvfølgelig.Hvorfor? Fordi jeg var naken da jeg skrev dette. Haha Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg vinner selvfølgelig. Hvorfor? Fordi jeg var naken da jeg skrev dette. Men da kan resten av oss bare pakke sammen, vinneren er kåret. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Har trua på at denne gangen blir K&L bra! Filmen kan virkelig bli rå, særlig når man ser hvem som skal være med i den! B) Er du helt stein? Det er det verste skuespillervalget noensinne. Blir som om Whoopi Goldberg skulle spilt Lara Croft ... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hehey! Jeg vant! Har aldri vunnet noe på gamer noen sinne, så dette smakte godt. At det første Kane and Lynch spillet er ett av mine absolutt favoritter skader heller ikke. Takker og bukker Gamer! Endret 1. juli 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå