Gå til innhold

Ny Norsk World of Warcraft Guild


Anbefalte innlegg

Ja, du hørte riktig. Vi er en liten gjeng på 5 stk som planlegger og starte en helnorsk guild. Akkurat på hvilken server og navn er ikke 100% bestemt. Men i den anledning bruker vi derfor Innlegg.no forumet til å få en "flying start". Vi er karer som har erfaring med World of Warcraft ifra spillet ble lansert, og vi er per dags dato i 25 HM ICC guilder. Men etter litt diskusjoner om hvor mye tid faktisk raiding tar (6 dager i uken fra 18.00-24.00) har vi funnet ut at vi vil trappet ned, så derfor byr nå muligheten seg for å finne på noe nytt. Kanskje du tenker at det er idiotisk, men når man har drevet med denne typen "seriøs" spilling i en årrekke så vil man forstå hva jeg mener. Så mitt spørsmål er rett og slett og noen har tips til NAVN og REALM så er vi mer enn fornøyde med hjelpen. Her tilbyr også muligheten seg for å bli med på lasset og ta del i hva våre planer er.

 

Skriv gjerne en kommentar.

 

Mvh Stian/Athonuz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og 3 kamerater spiller i hvertfall på Azjol-Nerub.

Hvis dere ekspanderer ideen til og ta med svensker og dansker i tilleg, så er det mange folk å dra her hvertfall :p

Dansker overalt.

 

Vi har vært inne på tanken om å kanskje gjøre guilden skandinavisk, men det er ikke helt bestemt. Hvordan er serveren Azjol-Nerub?

Lenke til kommentar

Masse alliance, lite horde.

 

Ok, da blir det fort vanskelig og danne gode raids med få Horde.

__________________________

 

TIL ALLE: SKULLE DET VÆRE/ER INTERESSE FOR Å TA DEL I DENNE PLANLEGGINGEN, SEND MEG EN PRIVATMELDING FOR EN NÆRMERE PRAT.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår Outland.. det er mange skandinaviske folk der fra før, og jeg har iallfall 15 venner og bekjente som spiller der. Populasjonen mellom Horde og Alliance er ganske lik, men jeg og de jeg kjenner spiller Horde. Det er ganske god progress på serveren allerede, samt at PvP' en er ganske god også. Serveren hører til battlegroupen Misery (også kjent som Battlegroup 8), som jeg vil påstå er en ok battlegroup for alle og en hver. Alt i alt vil jeg påstå at Outland er en server som passer de fleste, både de mer hardcore og de som spiller for gøy.

 

 

-Cocho

Lenke til kommentar

Jeg foreslår Outland.. det er mange skandinaviske folk der fra før, og jeg har iallfall 15 venner og bekjente som spiller der. Populasjonen mellom Horde og Alliance er ganske lik, men jeg og de jeg kjenner spiller Horde. Det er ganske god progress på serveren allerede, samt at PvP' en er ganske god også. Serveren hører til battlegroupen Misery (også kjent som Battlegroup 8), som jeg vil påstå er en ok battlegroup for alle og en hver. Alt i alt vil jeg påstå at Outland er en server som passer de fleste, både de mer hardcore og de som spiller for gøy.

 

 

-Cocho

 

Takk for tipset, jeg har allerede besøkt Outland og Grim Batol, og begge er to servere som virker bra, så får vi bare se hvem vi ender opp med. Vi spiller forøvrig Horde også, så det er garrantert at det blir den factionen.

Lenke til kommentar

Da er vi igang med å forme en guild på Grim Batol. Navnet ble Exceed, og vi starter allerede med ICC raids så fort vi får folk. Slik lyder vår guildmacro:

 

<Exceed> Ny Norsk guild på Grim Batol søker nå aktive og erfarene spillere. Vi vil hovedsakelig fokusere på ett "run" i uka, Grunnen til det er fordi vi ønsker å trapp ned på den "hardcore" delen av raidlivet. Virker dette interessant? Kontakt oss.

 

Nå skal de sies at alle er hjertelig velkommen til guildet som sosiale medlemmer. Når det gjelder raiding progresjon blir kravene noe høyere.

 

Raiding krav - At du har erfaring med ICC både 10 og 25, er alltid klar (Potions, foodbuff etc). Og ikke minst at du er fokusert.

 

Skulle det være interesse for dette, legg igjen en beskjed eller besøk oss på Grim Batol.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...