Vegar Jansen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Orker du ikke vente på nye Windows Live Essentials kan betaen lastes ned nå. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 hva kommer til å være nytt på movie maker? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har hatt betaen i hvertfall to måneder, og den er usannsynlig dårlig. Hvorfor ødelegge Messenger når den stort sett brukes utelukkende som en lynmeldingstjeneste? Jeg vil ikke ha en fullskjerm med statusoppdateringer i MSN, det får jeg fra Facebook. Betaen er også meget treg og upålitelig. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Du vet det er fullt mulig å se WLM i vanlig modus? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 jeg får ikke installert den kan noen hjelpe meg. det kommer er fail meling hver gang jeg pråver og starte den den er Error: 0x8104000d Source: WaitForCatalog Lenke til kommentar
Gjest ParadiseHotelFanLOL Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 jeg får ikke installert den kan noen hjelpe meg. det kommer er fail meling hver gang jeg pråver og starte den den er Error: 0x8104000d Source: WaitForCatalog hei, husk at den er i beta versjon, altså en testversjon med masse bugs og feil. betaersjoner er for dem som vil hjelpe utviklerne (i dette tilfellet Microsoft) med å finne bug og feil. Du fant en installeringsfeil, tror Microsoft ville vært takknemlige om du sente feilkoden din til dem så de kan fikse det slik at ikke andre folk opplever det samme som deg når de installerer. Og til de andre som sier den er treg, igjen det er betaversjonen. Betaversjoner er ofte ustabile og med flere feil og mangler. De fleste burde vente til Microsoft er helt ferdige med å lage programmet. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 jeg får ikke installert den kan noen hjelpe meg. det kommer er fail meling hver gang jeg pråver og starte den den er Error: 0x8104000d Source: WaitForCatalog Essentials Installer “WaitforCatalog” error: Workaround Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg