Marte_InnleggNO Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 I denne køen stod Mobilens utskremte franskmann for å sikre oss et testeksemplar av Apples siste mobil. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 De to neste mbtlfer jeg vil kjøpe neste innen en måned blir Samsung Galaxy S 9000 og iPhone 4. Jeg vil gjerne at dere skal teste disse to topptlfmobilene opp mot hverandre. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Gleder meg! KJøper vel denne telefonen en liten stund etter den kommer ut i Norge. Bare synd at Iphone 4 blir tekonogisk utdatert i løpet av det kommende året...mange mobilprodsenter som f.eks Motorola, har planlagt 2 GHz prosessorer. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hastighet på CPU er vel avhengig av hvor mye telefonen bruker for å utføre oppgaver. Selv iPhone 3gs fungerer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hvilke mobiler er det som IKKE blir utdatert på ett år spør nå jeg. En måned etter lansering er det som oftest noe bedre ute, av det meste som er av tekniske duppeditter. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kan jo teste denne fantastiske nye teknologien som apple skryter slik av, videotelefoni!! *ler* Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Vekt må spille inn... Jeg synes ihvertfall at 50-60 g mer enn nødvendig er et handicap. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ikke noen telefon for venstrehendte den der. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Mulig jeg bare kjøper enten iPhone 4 eller Samsung Galaxy S 9000,så om dere kjører en sammenligningstest på disse så test forskjell i batterikapasitet og skjerm og nettleser og generell brukervennlighet og snarveier på disse to nært forestående topp smartlfner. Og forskjell i raskhet i nettleseren,her kan det faktisk hende Galaxy S blir litt raskere,særlig når android 2.2 froid oppdateres til Galaxy S.. Blir spennende,mest sannsynlig må jeg ha dem begge hehe.. Mulig jeg bare kjøper enten iPhone 4 eller Samsung Galaxy S 9000,så om dere kjører en sammenligningstest på disse så test forskjell i batterikapasitet og skjerm og nettleser og generell brukervennlighet og snarveier på disse to nært forestående topp smartlfner. Og forskjell i raskhet i nettleseren,her kan det faktisk hende Galaxy S blir litt raskere,særlig når android 2.2 froid oppdateres til Galaxy S.. Blir spennende,mest sannsynlig må jeg ha dem begge hehe.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Skulle selvfølgelig stå 'android 2.2 froyd'. Jo også test gjerne iPhone 4 og iPhone 3Gs opp mot hverandre også,hastighet i nettleser skjermforskjell og brukervennlighetsforskjeller m.m.. iPhone 4 sine karaktertrekk og personlighet på godt og vondt blir tydeligere og lettere for oss lesere å forstå ved både skriftlige ord og tale og fysiskvisuelle sammenligningstester med andre av de siste toppsmarttlfner,lag gjerne flere filmsnutter med rolig kameraføring under testingen.. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 De to neste mbtlfer jeg vil kjøpe neste innen en måned blir Samsung Galaxy S 9000 og iPhone 4. Jeg vil gjerne at dere skal teste disse to topptlfmobilene opp mot hverandre. Det skal vi gjøre så snart vi får Galaxy S9000 i hende :-) Skulle selvfølgelig stå 'android 2.2 froyd'. Jo også test gjerne iPhone 4 og iPhone 3Gs opp mot hverandre også,hastighet i nettleser skjermforskjell og brukervennlighetsforskjeller m.m.. iPhone 4 sine karaktertrekk og personlighet på godt og vondt blir tydeligere og lettere for oss lesere å forstå ved både skriftlige ord og tale og fysiskvisuelle sammenligningstester med andre av de siste toppsmarttlfner,lag gjerne flere filmsnutter med rolig kameraføring under testingen.. Gode tips, vi skal både filme og ta masse bilder. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 ikke så viktig å teste, men noen av oss liker å se serier/film på mobilen under reise/skole/jobb. vist dere samenligner hvor lett det er å overføre video mellom nye iPhone 4 og Samsung S. eventuelt om du slipper å konvertere, og hvilke filformater mobilene faktisk klarer å spille uten ekstra programvare. kunne jeg spilt av en 720 hd serie/film rett på mobilen uten å gjøre noe?? og overføringshastighet og tid på fks, en 10mp3'er. både gjennom usb kabel og over wifi. siden de nye mobilene støtter N wifi. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 "iPhone 4 er på vei til Oslo med DHL i dette øyeblikk". Tror vi sier UPS jeg!! ;o) Lenke til kommentar
jogge18 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 kan dere teste dette med problemene med dekning ved enkelte måter man holder telefonen på ? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er dette bildet riktig? Er det denne måten å holde telefonen på som resulterer i dårlig signal? Trodde det var noe mot toppen av telefonen, jeg, men her viser de at det er på nedsiden.. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er dette bildet riktig? Er det denne måten å holde telefonen på som resulterer i dårlig signal? Trodde det var noe mot toppen av telefonen, jeg, men her viser de at det er på nedsiden.. Nei, det stemmer nok ikke. Vi prøvde med venstre topp-hjørne i stad og da mistet vi to søyler nokså umiddelbart. Deretter mistet vi signalet helt etter omtrent et halvt minutt. MEN, vi prøvde da å gå inn på nettleseren -uten signal, men med 3G-symbolet fortsatt på skjermen- og det gikk (riktignok litt tregt). Vi jobber videre med å utrede hvor stort dette signalproblemet er, mer om det i testen, men bildet du viser til er uansett veldig misvisende. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ok, fint å få det halvveis oppklart. Lenke til kommentar
halstein Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) For å hjelp dere på vei med dekningsproblematikken: Det er ein software bug. Dvs, ikke feilen der man kortslutter antennene, men den der dekningen kan uten tilsynelatende grunn synke. Dette er pga måten iPhone 4 velger basestasjon. Det normale er å velge basestasjonen med sterkest signal, men pga problemene med det overbelastede nettverket til AT&T i USA har Apple valgt i iPhone 4 å heller gjøre en avveining mellom signalstyrke og belastning/støy på basestasjonen. Signalmåleren på iPhone 4 viser styrken til den valgte basestasjonen og ikke styrken til kraftigste signalet den kan koble seg til. Dette vil Apple endre til å vise styrken til kraftigste basestasjon i stedet for den som iPhonen er koblet til. Endret 26. juni 2010 av Halstein Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Når får vi vite eksakt lanseringsdato her på berget for denne telefonen? Jeg trenger ny, har bestemt meg for denne telefonen men jeg savner en reell dato. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Når får vi vite eksakt lanseringsdato her på berget for denne telefonen? Jeg trenger ny, har bestemt meg for denne telefonen men jeg savner en reell dato. Hverken Telenor eller Netcom ønsker å bekrefte eksakt lanseringsdato, og sier kun "mot slutten av sommeren". Det vil nok også avhenge av tilgjengelighet på iPhone 4, men så snart vi hører en eksakt dato skriver vi sak :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg