robiwan Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Noen som veit hvordan man animerer ansiktene på modelleire og lego figurer, tenker da spesielt på øynene og munnen. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
nemo23 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Når jeg lager animasjonsfilmer pleier jeg å bruke et vanlig digitalt fotoapparat, redigerer bildene i adobe photoshop for så å hente dem inn i adobe premiere. dette er en langsom løsning, men den fungerer. Lenke til kommentar
Jan Fredrik Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei Jeg bruker videokamera+firewire+et program som heter Animator DV. Jeg så et Fotoblad på narvesen her om dagen som hadde dette programmet gratis på cd`n som følger med. Med dette programmet kan du lage fine animasjoner og eksportere dem som .avi filer. Løp og kjøøøøp. Jan F Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Prøvd Animator DV i går, får vist lasta det ned gratis fra hjemme siden dems! Likte programmet skikkelig godt! nemo23: Redigerer du hvert enkelt bilde i photoshop med ansiktsuttrykk osv.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå