Jack Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Nå har jeg fått tak i Lindows beta V0.9. Dette blir GØYYY..... Microsoft windows blir forhåpentligvis overflødig med tiden.... :smile:) Lenke til kommentar
inZane Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den?? Har veldig lyst på den jeg og så gidder du og poste no addresser hvor du eventuelt lasta den ned?? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 den kunne jeg også tenkt meg å prøve....kom en link.. ikke vær kjip! Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Virker som en må "signe" seg opp med en pris på 99$ (ca. 1000,-) for å få teste Lindows. Det står på Lindows-sida at det er ikke sikkert en får prøve OS'et, men en får insider informasjon som en må skrive under på at en skal holde informasjonen for seg selv. Jeg har ihvertfall ikke tenkt å betale 1000 kroner for å ikke sikkert få prøve det. http://www.lindows.com/lindows_home_insiders.php Lenke til kommentar
Gaud Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Tviler på de får til noe i heletatt. Hvis de skulle fått innpass i steden for Windows måtte de ha operert med en mer nøktern pris. Har hørt de vil legge seg rundt 100-120 dollar. Jeg ser og for meg at de støtter på en del teknikse problemmer. Lenke til kommentar
Jack Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Ok folkens, jeg har lasta Lindows ned i fra alt.binaries.warez Dem som har postet Lindows på denne newsgroup'en skriver at Office 2000 fungerer perfekt. Office XP funker ikke. Kort sagt, dette er en beta, produktet er langt i fra ferdig. Jeg skal forøvrig teste det ut i morgen. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hei Prøv denne siden isteden http://www.itpro.no/download.php?op=viewdo...le=Lindows%20OS Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 10:55, tom^ skrev:HeiPrøv denne siden istedenhttp://www.itpro.no/download.php?op=viewdo...le=Lindows%20OSMvhTom Erik Hattrem Øh... slemmingene har tatt ned siden :sad: Vet du om et annet sted jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hei! Vel,vil vel ikkje katogorisere itpro som slemminger..Det stod på sida at dei hadde gjordt det umulig å laste ned Lindows demoen pga for stor pågang.. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Æsj! Det der Lindows greiene har jeg ikke trua på. Ikke enda i allefall. Sikkert mange som tror Lindows har blitt så bra at man kan kjøre allt som er av Windows apps, men det tror jeg neppe. Hele greia bygger på Wine, og Wine fungerer langt ifra perfekt. Masse utvikling står igjen på den fronten, og jeg tror neppe at de som står bak Lindows har rukket å gjøre flere års arbeid på et halvt år. Hvorfor skal man bruke Lindows når man har Linux :smile: Lenke til kommentar
shahin Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 22:55, runmad skrev:Hele greia bygger på Wine, og Wine fungerer langt ifra perfekt. Jeg mener dette er galt. Skriv evt. kilden din (som har skrevet at Lindows bygger på Wine). Jeg mener å ha lest at det sto at de hadde bygd opp os'et fra ingenting og at de hadde kommet lenger enn Wine. Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Tviler på at dette prosjektet blir no særlig. Dem kommer til å gå konk uansett hvis dem prøver. Enig med offset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå