VEH_InnleggNO Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det populære skytespillet oppdateres og lanseres på nytt format. Les hele saken Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det burde også ha blitt nevnt i artikkelen at visse achievements må oppnås for å ha adgang til visse våpen, alså litt som Battlefield, det ble ikke min lillebror glad for... Lenke til kommentar
Zod_InnleggNO Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Stakkars tyskerne nå http://www.youtube.com/watch?v=vkUuABNnTC0 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det burde også ha blitt nevnt i artikkelen at visse achievements må oppnås for å ha adgang til visse våpen, alså litt som Battlefield, det ble ikke min lillebror glad for... Huh, må vi unlocke våpen? Jeg og Nostalgic spilte i stad, og da måtte vi ikke Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kanksje det er en server setting? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ser ut som min lillebror ikke har følgt med nok da, takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Tror heller det er hvor mange kills du har med våpenet Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tror heller det er hvor mange kills du har med våpenet har prøvd Counter Strike, og ble overhodet ikke imponert... men, det er min mening Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 CS 1.6 = CS CSS = new-school nice graphix wannabe-CS. Bra for mac da, de kan gjerne ta og porte hele CSS over til Mac, så vi PC-brukere kan spille det virkelige CS i fred. Lenke til kommentar
Burud Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Uff. Achievements. Da blir det ratt noen timer med cs spilling igjenn da. Hadde ikke trudd det for 2 år siden at Valve kom til å gjøre noe slikt med CS. Men men topp topp Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 CS 1.6 = CS CSS = new-school nice graphix wannabe-CS. Tja, vet ikke helt om jeg ville vurdert grafikken i CS:S som spesielt god, ei heller spillet i seg selv som new-school. Og med tanke på at det er lagd av de samme som lagde 1.6, Valve, er det langt i fra noen "wannabe", heller en videreutvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå