Gå til innhold

Transformice

Anbefalte innlegg

Følgende spill er latterlig enkelt å lære, vanskelig å vinne, fullstendig kaotisk, og bidrar til at tiden flyr ekstremt fort:

http://www.youtube.com/watch?v=GJReZRji7tg

Spillet finner dere på http://www.transformice.com/en/.

Noen shaman triks:

Velg et objekt og trykk b for å legge et anker på objektet. Kan da lime det til bakken eller i løse luften. (rød prikk)

Velg et objekt og trykk c for å lime det til et eksisterende objekt. Trykk c flere ganger for å bestemme hvor du vil feste. (gul prikk må ligge mot et annet objekt)

Velg et objekt og trykk n for å gjøre det roterende. Brukes stort sett for å lage kaos.

Velg et objekt og trykk space for å gjøre det usynlig.

Velg et objekt og bruk z/x eller mousewheel for å rotere.

Kombiner disse kommandoene og du er nå master engineer. Ut å lage kaos!

Endret av Wrathmont
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Refresh browseren litt i ny og ne, når du først er inne merker du ikke noe til lag. Interessen har vel nærmest eksplodert og utviklerene er antagelig tatt rimelig på senga. Kan jo håpe at de legger til servere, men hele konseptet burde egentlig utvides og legges ut på steam/konsoll.

Lenke til kommentar

Dette er jo dritgøy :D

Fra Twitter for 20 sec siden: Update ! We opened a new English server, and installed a waiting queue, so you won't have to press F5 like crazy ! Please RT !

Nice nice

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg har lest det og jeg prøver å gjøre det når jeg bli Shaman, men av en eller anen grunn får jeg det aldri til. Jeg klarer å få en planke til å "sitte fast" i bakken med en rød prikk, men jeg får ikke festet noe mer til den etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...