VEH_InnleggNO Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Penumbra-utvikler Frictional Games har satt slippdatoen for sin neste grøsser. Les hele saken Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Fikk akkurat info om dette på mail. Skal skaffes dette Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dette kommer til å bli knallbra og ikke minst vanvittig skummelt. Elsker spill der du ikke kan slåss og du heller må løpe og gjemme deg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Bra for dem 20 tusen? Pc spillerne som kjøper spillet.... Synd at mange slike perler som dette kun blir laget for en meget liten kjerne pc spillere når massene sitter på konsoller. Får håpe dem selger nok til å få det til å gå rundt...og at dem begynner å lukte på konsoll markedet. Endret 24. juni 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Bra for dem 20 tusen? Pc spillerne som kjøper spillet.... Synd at mange slike perler som dette kun blir laget for en meget liten kjerne pc spillere når massene sitter på konsoller. Får håpe dem selger nok til å få det til å gå rundt...og at dem begynner å lukte på konsoll markedet. Jeg håper ikke Frictional Games satser på konsoller. Gang på gang blir potensielt knallgode PC-spill "konsollifisert" og dummet ned. Nei, håper Frictional Games holder seg eksklusivt til PC som plattform. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har sett på de Penumbra spillene og kjenner jeg får lettere noia av sånne spill. Om det blir bra og ikke for mye skrekk og gru, så kanskje det blir kjøp. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har sett på de Penumbra spillene og kjenner jeg får lettere noia av sånne spill. Om det blir bra og ikke for mye skrekk og gru, så kanskje det blir kjøp. Dette blir nok minst like intenst og skummelt som Penumbra, ivertfall av det jeg har sett av gameplay-videoer. Gleder meg veldig til dette. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hjelp...Orker jeg det? Vi får se... Er jo veldig nysgjerrig da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Bra for dem 20 tusen? Pc spillerne som kjøper spillet.... Synd at mange slike perler som dette kun blir laget for en meget liten kjerne pc spillere når massene sitter på konsoller. Får håpe dem selger nok til å få det til å gå rundt...og at dem begynner å lukte på konsoll markedet. Vil heller si at det er bra ikke alle utviklere satser på å lage spill for massene. Det er det mer enn nok av andre som gjør. Så får de 20 000 (tror nok det er litt flere) en litt bedre opplevelse som er spesialtilpasset deres behov. Jeg tror jeg setter meg selv opp på listen over de 20 000 som gleder seg til dette spillet. Elsket hvert grøss og hvert skrekkinngytende øyeblikk av Penumbra. Vet ikke helt hvorfor, men antar det er en liten sadistisk del av meg som liker å bli vettskremt. ^_^ Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hei, amund skriver en testpost her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå