simalarion Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) ... og nå fungerer det ikke?. Edit: Innleggene dukket opp nå uten at jeg helt vet hvorfor. Endret 23. juni 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hei. Det viste seg at det ikke fungerte som det skulle i skinnene gamer.no og gamer.no 1280px. Derfor gikk jeg tilbake til det gamle på de to skinnene. Dette vil sannsynligvis bli fikset i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Mine Innlegg funker her hos meg i Gamer 1280px. Når jeg trykker på Vis nytt innhold deriomt kommer det opp en masse tull. Istedet for at trådene ligger vanlig oppå hverandre der bare tittelen vises, får jeg nå opp hele førstepost til de forskjellige trådene som ligger der. Jeg skal ta et screenshot. så dere skjønner hva jeg mener. Endret 23. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Mine Innlegg fungerer i Gamer 1280px ja, fordi det er den gamle versjonen fremdeles. Det viser seg at det er en del ting som ikke fungerer som de skal i de gamle skinnene. Det skal vi selvfølgelig få fikset, men i mellomtiden kan du jo prøve CleanCut-skinnene der det meste skal fungere nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg tester CleanCut Gamer nå, men et er uvant at den er i midten og ikke er helt ut på den venstre siden. Noe dere kommer til å mekke en gang? CleanCut Gamer 1280px? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg