Gå til innhold

Hva er det EA driver med ?

Anbefalte innlegg

- Vi må vente på et nytt SSX

Gir ut så mange spill, og så ditcher de en så suksessfull franchise som SSX ? Det er nå straks 5 år siden x360 kom ut, men enda ikke et eneste SSX spill. Med tanke på at de gir ut Sims expansions en gang i måneden, så forventet jeg egentlig et nytt SSX i.l.a første året til det som da var Next-gen konsollene, men neida :cry:

#EAFAIL

Nei, dette er kjipt. Drømmen hadde vært et nytt SSX inspirert av det fantastiske SSX 3.

Endret av Thomas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SSX: Tricky og SSX 3 var best.

Bare introen i SSX: Tricky er heftig: "This is gonna be very, very interesting!"

Var også kult med "behind the scenes". Er vel det eneste sportsspillet jeg har vært interessert i.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

- Vi må vente på et nytt SSX

Gir ut så mange spill, og så ditcher de en så suksessfull franchise som SSX ? Det er nå straks 5 år siden x360 kom ut, men enda ikke et eneste SSX spill. Med tanke på at de gir ut Sims expansions en gang i måneden, så forventet jeg egentlig et nytt SSX i.l.a første året til det som da var Next-gen konsollene, men neida :cry:

#EAFAIL

Nei, dette er kjipt. Drømmen hadde vært et nytt SSX inspirert av det fantastiske SSX 3.

For the første gang du ikke blande Maxis utviklene også SSX utviklene sammen. Maxis folkene er vel en del mer enn SSX har? Husker ikke hvem som utvikler det spillet men tror det ekke så stort firma som Maxis. Derfor å blande det blir bare feil.

Jeg venter heller et år på å få et perfekt spill enn å vente et helt år med masse patcher osv for at det skal være spillbart. Synes det er bra at folk bruker mer tid på spillene enn før.

Lenke til kommentar

Vet at Maxis utvikler det, men det er EA som utgir de. Og det er nå 3 år siden siste SSX spill kom ut på en konsoll, det er mer enn nok tid til å lage et bra spill. Skjønner ikke helt hvorfor de plutselig bare "ga opp" SSX. Men har et håp om at vi får se et nytt et etterhvert.

Lenke til kommentar

2 første er utviklet av EA Canada, SSX 3 er utviklet av EA Sports BIG.

edit: Wikipedia roter litt. I artikkelen står det at SSX 3 er utviklet av EA Sports BIG. I fakta boksen står det EA Canada.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

2 første er utviklet av EA Canada, SSX 3 er utviklet av EA Sports BIG.

edit: Wikipedia roter litt. I artikkelen står det at SSX 3 er utviklet av EA Sports BIG. I fakta boksen står det EA Canada.

Jeg vet, jeg ordla meg kanskje litt dumt. EA Sports / BIG utvikler SSX. Men jeg nevnte Sims som et eksempel på spill som det har kommet mange av om man inkluderer expansion packs. (EA er utgiver av begge.) Så derfor syns jeg det er litt rart at de har gitt f i SSX i så mange år. Jeg er helt overbevist om at et nytt bra SSX til PS3 & x360 hadde solgt bra. Bare av folk jeg kjenner så er det 3-4 stk som har skikkelig lyst på nytt SSX.

Ingen av snowboard spillene som har kommet sålangt har vært noe bra heller; shaun white har 60 på metacritic og stoked 68. Så det er jo definitivt et marked for et _bra_ snowboard spill.

Hvor digg hadde det ikke vært med et nytt SSX med deilig grafikk, og muligheten for å cruise ned fjellsidene med venner ? :D

Hadde vært ultradeilig om ryktene er sanne, at Criterion utvikler et nytt SSX..

Endret av Thomas
Lenke til kommentar

Agree. Om jeg hadde fått valget, så hadde jeg lett valgt et nytt, bra SSX over Gears 3 eller Mass Effect 3, enda så stor fan jeg er av de seriene.. Er bare noe som var så utrolig digg med å cruise ned de fjellene, de gigastore hoppene, falle 300 meter ned, for så å cruise videre.. :love: Ah, god damnit, tror jeg må finne frem PS2 slim'en når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Agree. Om jeg hadde fått valget, så hadde jeg lett valgt et nytt, bra SSX over Gears 3 eller Mass Effect 3, enda så stor fan jeg er av de seriene.. Er bare noe som var så utrolig digg med å cruise ned de fjellene, de gigastore hoppene, falle 300 meter ned, for så å cruise videre.. :love: Ah, god damnit, tror jeg må finne frem PS2 slim'en når jeg kommer hjem.

Enig med deg der. For en sommer eller to siden så tok jeg og en kompis å spilte veldig mye SSX3, det var så utrolig digg å kjøre ned fjellside etter fjellside og trikse noe helt sinnsykt mens comboen bare vokste og vokste. Er litt glad i disse ekstremsportspillene, av dem så er det ingen som kan måle seg med SSX.

For oss som hadde PS2 så er SSX et veldig bra varemerke. (kom vel på xbox og gamecube også om jeg ikke husker helt feil, det er jo tross alt EA).

Lenke til kommentar

Folk vil nok ha spill som er sånn nogenlunde realistisk forankra når det kommer til sportsspill. SSX serien har jo ingenting med real life snowboarding å gjøre. Hvorfor ble SKATE så populært når man jo hadde den "geniale" Tony Hawk franchisen?

Jeg tror også det er et stort marked for snowboard spill, men SSX ligger nærmere Super Mario Cart/Wipeout enn det ligger til snowboarding.

Lenke til kommentar

Folk vil nok ha spill som er sånn nogenlunde realistisk forankra når det kommer til sportsspill. SSX serien har jo ingenting med real life snowboarding å gjøre. Hvorfor ble SKATE så populært når man jo hadde den "geniale" Tony Hawk franchisen?

Jeg tror også det er et stort marked for snowboard spill, men SSX ligger nærmere Super Mario Cart/Wipeout enn det ligger til snowboarding.

Det er jo forskjellig fra person til person om man liker realistiske spill eller ikke. Og selv om SSX ikke har noenting med real life snowboarding å gjøre, så har det ingenting å si når spillet er så fantastisk gøy.

Lenke til kommentar

Folk vil nok ha spill som er sånn nogenlunde realistisk forankra når det kommer til sportsspill.

*kremt* Wii Sports og Mario's sportsspill *kremt*

Hvorfor ble SKATE så populært når man jo hadde den "geniale" Tony Hawk franchisen?

En gang i tiden var Tony Hawk en utrolig populær serie. Grunnen til at serien dalte i popularitet er ganske enkelt det at folk gikk lei av konseptet. Skate's suksess har mye å gjøre med at det var et friskt innslag i en temmelig stillestående sjanger.

Med Skate 3 har EA interessant nok gått i den samme fellen som Activision. Spillet kommer til å slite noe voldsomt med å i det hele tatt komme i nærheten av de samme salgstallene som Skate 2.

On-topic: Jeg vil meget gjerne ha et nytt SSX. Nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...