eirikol1 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Hei, kvar gong eg booter min stasjonere pc med windows 7 så booter den til win logoen så restarter den og starter system repair, etter dette er det nokon gonger den klarer å boote heilt fram. Det begynner å bli ein seriøs plage, spesielt vist eg berre skal slå den på om morningen berre får å surfe litt på nettet. Os: Windows 7 ultimate 64-bit engelsk (piratkopi) Vurderer å formatert hardisken... Endret 23. juni 2010 av .*'Eirik'*. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei, kvar gong eg booter min stasjonere pc med windows 7 så booter den til win logoen så restarter den og starter system repair, etter dette er det nokon gonger den klarer å boote heilt fram. Det begynner å bli ein seriøs plage, spesielt vist eg berre skal slå den på om morningen berre får å surfe litt på nettet. Os: Windows 7 ultimate 64-bit engelsk (piratkopi) Vurderer å formatert hardisken... Prøvd kjøre opp med "last known good configuration" eller safe mode? tipper en formatering vil hjelpe litt.. men kan prøve disse 2 først. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Hei, kvar gong eg booter min stasjonere pc med windows 7 så booter den til win logoen så restarter den og starter system repair, etter dette er det nokon gonger den klarer å boote heilt fram. Det begynner å bli ein seriøs plage, spesielt vist eg berre skal slå den på om morningen berre får å surfe litt på nettet. Os: Windows 7 ultimate 64-bit engelsk (piratkopi) Vurderer å formatert hardisken... Prøvd kjøre opp med "last known good configuration" eller safe mode? tipper en formatering vil hjelpe litt.. men kan prøve disse 2 først. Okay, last known good configuration er det å gjennoprette? Eg tok nemmeleg å gjennopprette tilbake til før nyaste oppdatering og når den då vart reinstallert så fekk eg same problem, eg veit ikkje om det er oppdateringen sin feil, men vist det var tilfelle ville jo andre hatt det same problemet. Men safe mode kan eg prøve, vist eg no i det heile får opp valget før eg får opp system repair... Takk for hjelpa! Roper ut vist eg får fikset problemet Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 No har eg funnet ut at den 24.6.2010 kom det ekn oppdatering som fjerna "system requirements lab 4.1.72.0". Eg trur det var rundt dinna datoen at pcn begynnte å kødde seg. Eg veit ikkje om dette kan hørest rett ut, men eg lurer i alle fall på kva "system requirements lab 4.1.72.0" er for noko. Men når eg gjennopretter pcn til nyaste oppdatering som var den 27.6.2010 så slår den seg på igjen, men når eg slår den av og på igjen og oppdateringane blir alktivert så får eg same problemet igjen, så det kan hende problemet mitt ligger i den opødateringa og. Men når eg sjekker feil meld. i system repair så seier den at det er ein "bad driver" men seier ikkje kass driver det er. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 No har eg funnet ut at den 24.6.2010 kom det ekn oppdatering som fjerna "system requirements lab 4.1.72.0". Eg trur det var rundt dinna datoen at pcn begynnte å kødde seg. Eg veit ikkje om dette kan hørest rett ut, men eg lurer i alle fall på kva "system requirements lab 4.1.72.0" er for noko. Men når eg gjennopretter pcn til nyaste oppdatering som var den 27.6.2010 så slår den seg på igjen, men når eg slår den av og på igjen og oppdateringane blir alktivert så får eg same problemet igjen, så det kan hende problemet mitt ligger i den opødateringa og. Men når eg sjekker feil meld. i system repair så seier den at det er ein "bad driver" men seier ikkje kass driver det er. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) berre glømm det, pcn funker igjen etter formateringam! Endret 2. juli 2010 av .*'Eirik'*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå