P-okken Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har sett litt på nett med sånn adapter og lurer på om noen har testa noe av det som man kan få til xbox360 for å bruke mus og tastatur til spill? Orker ikke bruke penger dersom det ikke fungerer bra på spill, og tenkte nå mest på red dead for øyeblikket, ellers må det bli ps3.. Men håpte at de tinga modnet selger skulle virke bra? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Viss du snakker om den adapteren som skal kunne koble til mus og tastatur, så fungerer det veldig dårlig. Trur det het noe med XFPS eller noe slikt. Og Red Dead er vel ikke et spill man faktisk trenger det på? Man kan skru på autoaim, om det blir for vanskelig. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Viss du snakker om den adapteren som skal kunne koble til mus og tastatur, så fungerer det veldig dårlig. Trur det het noe med XFPS eller noe slikt. Og Red Dead er vel ikke et spill man faktisk trenger det på? Man kan skru på autoaim, om det blir for vanskelig. Ja lest på den ene der funker dårlig men så har du den der xim360 http://www.andyhkim.com/images/XIM1_001.jpg og den skal visst være bra. Men så er det greit å høre med noen som faktisk har denne selv... Men vanskelig er det nok ikke bare jævli knotet når man foretrekker mus og tastatur på slike spill.. og føle at man faktisk styrer bra enn sånn middelmådig og ikke ha "kontroll" siden konsoll kontroll for meg er lite aktuelt for slike spill med tanke på spillgleden min Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 hadde man brukt mer enn 5 minutt for å lære seg det + noe interesse for en kontroller så hadde det vel ikke vært noe problem? hvis du har psykisk utelukket en xbox kontroller så nytter det vel ikke å lære seg det. Jeg brukte selv noen dager før det begynte å bli normalt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Mus og tastatur? Xbox-kontroller er jo så chill Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Mus og tastatur? Xbox-kontroller er jo så chill ja, du sier noe der. ikke så lett å sitte avslappet i sofaen og spilla fifa10 med mus og tastatur Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 XFPS suger, så de må du for all del styre unna. XIM360 skal etter det jeg har hørt fra mange hold, være sykt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå