Lars Wærstad Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nettbutikken til Microsoft viser hva du må betale for bevegelsessensoren. Les hele saken Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kan noen forklare meg hvorfor absolutt alle stempler dette som dyrt? To fulle sett med Wii-kontrollere koster det samme, for ikke snakke om Move! Vedder bestemora mi på at det kommer bundles, og at det kommer til å selge som hakkamøkk uansett, i allefall om 3DS ikke er lansert enda! (I allefall blant barnefamilier) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kanskje fordi vi også stempler wii kontroller og Move som dyrt? For min del "taper" wii pris løpet siden jeg ville hatt flere kontroller for party spill om jeg skulle hatt det og da koster den plutselig mer enn det som klokt er. Move og Kinect? Tja, kanskje prisen synker innen noen gode spiller kommer til den, men tror likevel jeg holder meg til gamepad. Trening og lignende kan jeg skaffe enten på treningsrommet på jobben eller gå en tur opp i fjellet. Lenke til kommentar
TommyTho Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kan noen forklare meg hvorfor absolutt alle stempler dette som dyrt? Når man får Xbox 360 Elite 120GB inkl.Forza Motorsport 3, Halo ODST, Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda for 1600 kroner så virker Kinetic til 1200-1500 kroner noe dyrt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Håper fortsatt på at MS lekker litt ut til butikkene (pris på $150) for å se hvordan den tas i mot, for så å overraske oss med $99 eller $129. Microsoft burde virkelig pushe Kinect så mye som de kan slik at utviklere vil tørre å ta sjanser når det gjelder spill til det. Lenke til kommentar
TommyTho Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 En pris litt under 1000 kroner, inkludert ett par av lanseringsspillene ville vært ok. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Sikkert mye bra teknologi bak Kinect (forferdelig navn), men 1200+ er en del penger for en gimmick. Er ikke i tvil om at det kommer til å selge bra og prisen går sikkert ned etterhvert, men har en følelse av at dette (samme med Move) er noe alle skal ha i starten bare for å samle støv etter en måned eller to. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Hadde aldri forventa en pris på under tusenlappen på dette produktet, så for min del var denne prisen forventa. Når det gjelder å samle støv så har jo dette et bruksområde som strekker seg utenfor spill iom at det erstatter bruken av kontrollere i menyer osv. Det alene gjør at jeg kjøper det(selv om det kanskje høres litt dumt ut), og så håper jeg bare det kommer noe bra spill til den og. Endret 23. juni 2010 av Aladrian Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hadde det kostet 500,- hadde jeg kjøpt det på dagen, men om det blir rundt 1200,- tror jeg jeg står over gitt. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Forventet pris, kommer uansett aldri til å skaffe med mindre noe sensasjonelt skjer. Har en wii, så hva skal jeg med kinect, eller i hele tatt hva skal jeg med move? For det andre er det et grusomt spill utvalg til nå / ved release, og ingen titler som interesserer meg, bare simple utdatert spill med mer avansert teknologi. Ser for meg at det blir veldig kjedelig i lengden. Men uansett det kommer til å selge svært godt, akkurat som nintendo wii dessverre... Lenke til kommentar
debalex Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Om fable 3 kommer med kinect funksjon, må jeg nesten ha meg en... men en xbox 360 (arcade) til 1000-1300 i butikkene... og en kinect for det samme... litt spesielt, nesten like greit å selge den gamle xboxen og kjøpe en ny gjennom en bundle... kan egentlig kinect brukes av flere spillere eller må du ha flere av dem om du vil spille 4 stk? blir uansett lite plass på gulvet og kjenner ingen som holder tilbake når de spiller... ser for meg blåmerker og blod... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Trenger nok ikke mer enn et kamera for 4 spillere nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå