Lakus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Infinity Blade, Osmos, Angry Birds, Plants vs Zombies, Tap Tap Revenge, Game D Story, Sonic 1, Where´s Wally?, Wiki Hunt og MX Mayhem. Hvor mange av disse som virker på iPad vet jeg ikke, men alle fungerer iallefall på iPhone. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvilke spill spiller dere mest? Jeg har nesten 700 games i spillet "Gammon". Et backgammon-spill om noen skulle undre. Det er kanskje ikke competitive, men heller et avslappende tidsforbruk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Tror kanskje Canabalt er det jeg spiller mest. Perfekt pick up and play spill for banen / trikken / bussen. Etter det er det nok Boost 3D, Rope N' Fly 2, Blackjack 21, og Paper Toss. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har spilt en del Doodle Jump og Cut the Rope. Rekorden på Doodle Jump er rundt 60.000 O_o Lenke til kommentar
WeeDLY Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Min doodle jump rekord er: Game dev story: Endret 20. januar 2011 av WeeDLY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå