Laland Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Har lagt dere til alle tre. Selv heter jeg Laland. Edit: Dæven, den var kjapp, nubbiz! Endret 21. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Kjøpte meg Fieldrunners, Icarus-X og WSOP (World Series Poker) som hadde støtte for Game Center. Noen forslag til noen nye spill jeg kan skaffe meg? La til både nubbiz og Stephano istad samt godkjente Laland Edit: Angry Birds får Game Center-integrasjon i neste oppdatering (veldig veldig snart ifølge utviklerne) Endret 21. september 2010 av Fekene Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Du er godkjent Gravity har game center integrasjon iallefall, og er meget underholdende. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har den det! Da skal jeg laste ned Gravity! Dere som addet meg er godkjent btw Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Spider har også fått Game Center integrasjon. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Heter 13ackstabber på gamecenter! Hva er det dere heter bare ban og alle andre? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kanskje førstepost burde inkludere alle sine kallenavn, evt. en tråd i Spille sammen-kategorien? Har lagt deg til, backstabber. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da har jeg lagt til alle i denne tråden. Ser dog til min forskrekkelse at jeg ligger svært dårlig ann på leaderboardene Jeg er Bare Lakus forresten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 HellBrendy er meg så vidt jeg vet. Legg meg gjerne til, men jeg bruker ikke tjenesten så mye. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 MiniMats er der også. Bring it! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Gøy og ha en del folk på lista nå. Jeg digger Angry Birds og ligger ganske bra ann nå der Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Mine Doodle Jump-rekorder: Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Og jeg som trodde mine 13000 var bra. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Må litt mer til enn det ja, gutt. Har en klassekompis som er en ivrig iPhone-spiller, og Doodle Jump har blitt vårt Colosseum. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bare vent. BARE VENT!! Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Satser på at fler her prøver seg på Angry Birds Seasons, ligget relativt høyt oppe på vennelisten en stund nå (Edit: der hadde Bare Ban sneket seg forbi meg ja <_< ) EA har noen tilbud for tiden btw, slo til på BF: Bad Company 2, NFS: Hot Pursuit, to Monopol-spill og Tetris til 6 kroner stykket. De har vel ligget relativt høyt over det i nivå før tror jeg. Hvilke spill spiller dere mest? Endret 16. desember 2010 av Fekene Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Om noen vil, så er det bare å adde meg. Heter samme som på PSN og Xlive, altså bebeluluv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Kjøpte VLC Streamer,Mirror's Edge,Monkey Island 1 og 2, Need for Speed Shift,Pinball HD og Puzzle Agent HD idag..6kr stk. Og jeg har ikke noe jeg kan spille det på enda engang..hehe! Men kommer til å kjøpe en iPad iløpet av nyåret. Er det noe annet jeg burde kjøpe nå som prisene er så bra? Endret 22. desember 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå