V. Haugen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Pek med mobilkameraet, knips, og få vite hva det er. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Flere slike tester! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 hadde det selv en liten stund..men ser ikke helt poenget med å ta bildet av feks en cola flaske for så å finne ut av at det er en cola flaske..leste et sted at den kunne oversette tekst,det eneste den gjorde da var å informere meg om at det var chinese text noe jeg forsto selv.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Bare jeg som ikke finner appen Google Goggles i App Store? Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Bare jeg som ikke finner appen Google Goggles i App Store? Beklager.. Det har vært snakk om at Google Goggles skulle komme til iPhone siden desember i fjor, men ser nå at dette ennå ikke er tilfellet. :o Senest for tre uker siden gjentok imidlertid Googles utviklere at denne appen "snart" ville bli å finne i Apple App Store. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tips: Hva med å legge ut en barcode når dere tester apper til android, iom at søkefunksjonen i market er rævva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg