KraniC Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 leste om dette i går ja, depresivt. var jo helt klar for å spille gran turismo stort sett hele november menmen, så lenge de får det finpusset og i topp stand til realease (som et tipper blir i desember) så skal eg ikke klage for mye. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mine drømmer gikk i oppfyllelse Reiser på sjøen i november, så da spiller det ingen rolle for meg om det kommer ut litt senere ^_^ Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er ikke overrasket jeg heller og for min del spiller det ingen rolle, har uansett eksamener i november. Håper i det minste det slippes før jul Samme her, håper det kommer ut 1 desember, (siste eksamen da) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Venter enda på mesterverket Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Vill tippe att hvis spillet kommer ut i år så blir det siste delen av november, hadde vært knall om det kom den 29 Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5s-red-bull-x1-prototype-revealed-wspecs/ Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5s-red-bull-x1-prototype-revealed-wspecs/ Den bilen var INSANE!! Utrolig stilig også. Gleder meg til jeg får tjent meg opp bizillion dollar og får kjøpt den i spillet. Noe sier meg det blir en del grinding for å få den bilen. Håper den ikke er låst til at du må vinne et supervanskelig løp. I wantz that car! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ærlighet varer lengst Gran Turismo 5 drops below 60fps - Kaz 'begs forgiveness' Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 @bromle Jepp, det er vel reward for 100% i spillet sikkert <_< Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ærlighet varer lengst Gran Turismo 5 drops below 60fps - Kaz 'begs forgiveness' Herre! 60fps med den syke grafikken er jo like før selvmordstadiet for utviklerne. Det er begrenset hvor mye man får presset en PS3. Men har alltid visst at Kaz er en perfeksjonist, så overrasket? Neppe! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Gleder meg og har tro på att Kaz holder det han utrykker i forhold til hvis andre innenfor spillbranjen (host Lionhead). Leste en artikkel om att under hvis omstendigheter så vill spille droppe litt fra 60 fps men det er på ingen måte en real dropp som jeg tror de aller fleste knapp vill legge merke til. Håper det kommer en ny dato snart på gromspillet. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hørte på radioen nå at det skulle være mulig å prøve Gran Turismo på Oslo Motorshow til helga, for den som har mulighet til det.. Finner ikke noe på hjemmesidene deres men, ikke at jeg har lett så mye. http://www.messe.no/no/nv/prosjekt/oslomotorshow/ Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sååeee... noen som var på showet og testet ut dette (forhåpentligvis) herlige spillet? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Prøvde det raskt i 5 min, synes ikke det var veldig imponerende akkurat. Grafikken var på ca samme nivå som Forza3, men fartsfølelse og "virkelighets" følelse var mye dårligere. Føltes mer som et Aracde spill enn en bil simulator. Hadde spillet kommet for 2-3 år siden så hadde saken vært noe helt annet, men alt for mange år for sent ute for å være noe spill revolusjon er min mening. Men så har jeg ikke akkurat prøvd det nøye da, bare mitt første inntrykk av spillet Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Prøvde det raskt i 5 min, synes ikke det var veldig imponerende akkurat. Grafikken var på ca samme nivå som Forza3, men fartsfølelse og "virkelighets" følelse var mye dårligere. Føltes mer som et Aracde spill enn en bil simulator. Hadde spillet kommet for 2-3 år siden så hadde saken vært noe helt annet, men alt for mange år for sent ute for å være noe spill revolusjon er min mening. Men så har jeg ikke akkurat prøvd det nøye da, bare mitt første inntrykk av spillet Kan være litt med instillingene i spillet å gjøre, mulig at det stod på mer "arcade" settings siden det var en demo. Blir uansett spennende når det kommer ut. På en annen side så ser Forza 3 veldig bra ut Lenke til kommentar
erik111 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Prøvde det raskt i 5 min, synes ikke det var veldig imponerende akkurat. Grafikken var på ca samme nivå som Forza3, men fartsfølelse og "virkelighets" følelse var mye dårligere. Føltes mer som et Aracde spill enn en bil simulator. Hadde spillet kommet for 2-3 år siden så hadde saken vært noe helt annet, men alt for mange år for sent ute for å være noe spill revolusjon er min mening. Men så har jeg ikke akkurat prøvd det nøye da, bare mitt første inntrykk av spillet Kan være litt med instillingene i spillet å gjøre, mulig at det stod på mer "arcade" settings siden det var en demo. Blir uansett spennende når det kommer ut. På en annen side så ser Forza 3 veldig bra ut skal ikke se bort fra vi ikke ser spillet før 2011 http://www.joystiq.com/2010/11/02/retailers-gran-turismo-5-to-miss-christmas-release/ Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tror det kommer ut i år jeg slik kaz lovte oss: http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-goes-gold-being-stamped-as-we-speak/ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 yaaaay då nærmer vi oss, håper den kommer rett før bursdagen min så kan eg få det da men er beskymret for dette med fartfølese i spillet siden noen har kommetert at de ikke synes den var så veldig bra. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 yaaaay då nærmer vi oss, håper den kommer rett før bursdagen min så kan eg få det da men er beskymret for dette med fartfølese i spillet siden noen har kommetert at de ikke synes den var så veldig bra. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Nice video så kanon ut det der, sikkert bare noen arcade folk som er beskymret for at fartfølesen ikke er need for speed aktig da. men en annen ting eg lurte på, går det ann å velge samme bil, men forskjellige års modeller på den? sånn som eg har en renault megane 1997 (eg vet, gammelt vrak ) kunne eg valgt den spesefikke års modellen i spillet da? eg så denne videoen på youtube nå og det tok seg i værtfall av fart følese beskymringene mine :o Endret 3. november 2010 av KraniC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg