Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg og har tro på att Kaz holder det han utrykker i forhold til hvis andre innenfor spillbranjen (host Lionhead). Leste en artikkel om att under hvis omstendigheter så vill spille droppe litt fra 60 fps men det er på ingen måte en real dropp som jeg tror de aller fleste knapp vill legge merke til.

Håper det kommer en ny dato snart på gromspillet.

Lenke til kommentar

Prøvde det raskt i 5 min, synes ikke det var veldig imponerende akkurat.

Grafikken var på ca samme nivå som Forza3, men fartsfølelse og "virkelighets" følelse var mye dårligere. Føltes mer som et Aracde spill enn en bil simulator.

Hadde spillet kommet for 2-3 år siden så hadde saken vært noe helt annet, men alt for mange år for sent ute for å være noe spill revolusjon er min mening. Men så har jeg ikke akkurat prøvd det nøye da, bare mitt første inntrykk av spillet ;)

Lenke til kommentar

Grafikken var på ca samme nivå som Forza3, men fartsfølelse og "virkelighets" følelse var mye dårligere. Føltes mer som et Aracde spill enn en bil simulator.

Hadde spillet kommet for 2-3 år siden så hadde saken vært noe helt annet, men alt for mange år for sent ute for å være noe spill revolusjon er min mening. Men så har jeg ikke akkurat prøvd det nøye da, bare mitt første inntrykk av spillet ;)

Kan være litt med instillingene i spillet å gjøre, mulig at det stod på mer "arcade" settings siden det var en demo.

Blir uansett spennende når det kommer ut. På en annen side så ser Forza 3 veldig bra ut ;)

Lenke til kommentar

Kan være litt med instillingene i spillet å gjøre, mulig at det stod på mer "arcade" settings siden det var en demo.

Blir uansett spennende når det kommer ut. På en annen side så ser Forza 3 veldig bra ut ;)

skal ikke se bort fra vi ikke ser spillet før 2011 :(

http://www.joystiq.com/2010/11/02/retailers-gran-turismo-5-to-miss-christmas-release/

Lenke til kommentar

Nice video :D

så kanon ut det der, sikkert bare noen arcade folk som er beskymret for at fartfølesen ikke er need for speed aktig da.

men en annen ting eg lurte på, går det ann å velge samme bil, men forskjellige års modeller på den? sånn som eg har en renault megane 1997 (eg vet, gammelt vrak :p) kunne eg valgt den spesefikke års modellen i spillet da?

eg så denne videoen på youtube nå og det tok seg i værtfall av fart følese beskymringene mine :o

Endret av KraniC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...