leterel Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vet noen her om det er mulig å ha custom soundtrack på dette spillet? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 IGN har gitt ut sin review av gran turismo 5 og den kan sees her: http://ps3.ign.com/articles/113/1136103p1.html Bare 8,5 ? hadde forventa att IGN hadde iallefall hadde gitt spillet over 9 Lenke til kommentar
leterel Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Eurogamers anmeldelse Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vet noen her om det er mulig å ha custom soundtrack på dette spillet? skal være mulig ja. Lenke til kommentar
frode427 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei, Jeg er helt fersk PS3-eier - bare for å spille Gran Turismo 5... Har en 120gb slim. Det går heller dårlig. Da jeg satte inn GT5-disken, krevde den som forventet en firmwareoppgradering fra 2.86 til 3.50. Får bare feilmeldingen som er klippet inn. "Accessign game data. Please do not switch off the system while the HDD access indicator is flashing." Har prøvd å trykke på alle knapper på kontrolleren for å komme videre. Gjør jeg noe feil?? I natt formaterte jeg harddisken og gjenopprettet konsollen (tok 7 timer+). Fortsatt det samme. Forslag? Lenke til kommentar
Sony90 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Endelig fått kloa i spillet, så var det bare å patche, installere.. så er jeg i gang (alt til sin tid?) @frode427 Sjekk om det finnes nye oppdateringer for konsollen (gå på innstillinger) eneste jeg kommer på, ellers skal det bare være og trykke på X knappen, og velge om du vil installere spillet eller ikke (dette skjer etter at du har lasta ned den nye patchen til spillet) Dette gjorde noen andre I just finished fighting the same problem. My problem was controller related. For some reason GT5 would not recognize my controller, so I couldn't click OK at the bottom of the page. I had a guitar hero transmitter attached via usb at the time. I think it was confusing GT5. After removing it and rebooting the PS3, my sixaxis was recognized and everything works great. eller I just came across the answer on Yahoo - thank God. The issue is that the ps3 was not recognizing the controller, so I was unable to click the "OK" box sitting below the error message. I reset the ps3 settings, hooked up the controller via USB and was able to click "OK" past the message "Accessing Game Data, etc." I hope this helps anyone else looking to solve this problem. Endret 24. november 2010 av Roaa Lenke til kommentar
frode427 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Endelig fått kloa i spillet, så var det bare å patche, installere.. så er jeg i gang (alt til sin tid?) @frode427 Sjekk om det finnes nye oppdateringer for konsollen (gå på innstillinger) eneste jeg kommer på, ellers skal det bare være og trykke på X knappen, og velge om du vil installere spillet eller ikke (dette skjer etter at du har lasta ned den nye patchen til spillet) Dette gjorde noen andre I just finished fighting the same problem. My problem was controller related. For some reason GT5 would not recognize my controller, so I couldn't click OK at the bottom of the page. I had a guitar hero transmitter attached via usb at the time. I think it was confusing GT5. After removing it and rebooting the PS3, my sixaxis was recognized and everything works great. eller I just came across the answer on Yahoo - thank God. The issue is that the ps3 was not recognizing the controller, so I was unable to click the "OK" box sitting below the error message. I reset the ps3 settings, hooked up the controller via USB and was able to click "OK" past the message "Accessing Game Data, etc." I hope this helps anyone else looking to solve this problem. Patching kan være noe - har slitt med å komme på det trådløse nettverket av en eller annen grunn. Jeg har ingen gitar på konsollen, og har brukt USB-kabelen... Takk for gode innspill!! Lenke til kommentar
Sony90 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Ja, dersom du også prøvde en igjenstart av settnings er oppdatering det eneste jeg kommer på i farta, fant ikke så mye annet på google heller håper du finner det ut! så fant jeg vist dette også, litt usikker på hva han mener men, sikkert noen andre som kan få nytte av det After you do the 1.01 update, a screen comes up saying "Accessing Game Data, do not turn off..." etc. I had this and sat and watched it for a while, then tried clicking on OK and nothing happened. Kept pressing X, nothing.... So I thought it had frozen. BUT, you need to ensure you pad is Id #1 as that is what the game recognises. So if you get that, change your pad Id to 1 (if you are anything like me, I have about 300 USB dongles hanging out the front for all the plas-truments I have!). Hope that helps some frustrations... Endret 24. november 2010 av Roaa Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Level 40 for å få skade ? WTF . Mange kommer jo til å levere tilbake spillet pga manglende skadesystem i starten. Snodig opplegg. Reviews hittil klager også på manglende skade, selve sjefen bak sier også at skadesystem vil patches inn senere i framtida :o Sikker på at det klippet er fra retailutgaven og ikke noe testversjon ? Ganske sikker, men du har ikke tilfeldigvis source til patchen i fremtida, hvor det blir sagt? Gran Turismo 5’s Complete Feature List Revealed Are you fu*king shitting me? lvl 40? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Level 40 for å få skade ? WTF . Mange kommer jo til å levere tilbake spillet pga manglende skadesystem i starten. Snodig opplegg. Reviews hittil klager også på manglende skade, selve sjefen bak sier også at skadesystem vil patches inn senere i framtida :o Sikker på at det klippet er fra retailutgaven og ikke noe testversjon ? Ganske sikker, men du har ikke tilfeldigvis source til patchen i fremtida, hvor det blir sagt? Gran Turismo 5’s Complete Feature List Revealed Are you fu*king shitting me? lvl 40? Ikke grinde i final fantasy 13 før etter 20 timer?! chill pill yo. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei, Jeg er helt fersk PS3-eier - bare for å spille Gran Turismo 5... Har en 120gb slim. Det går heller dårlig. Da jeg satte inn GT5-disken, krevde den som forventet en firmwareoppgradering fra 2.86 til 3.50. Får bare feilmeldingen som er klippet inn. "Accessign game data. Please do not switch off the system while the HDD access indicator is flashing." Har prøvd å trykke på alle knapper på kontrolleren for å komme videre. Gjør jeg noe feil?? I natt formaterte jeg harddisken og gjenopprettet konsollen (tok 7 timer+). Fortsatt det samme. Forslag? Sjekk at det lyser ved lampe nummer én mellom skulderknappene på gamepaden, ellers får du ikke trykket på knappen. Hvis en annen lampe lyser: Hold inn PS-knappen et par sekunder, velg kontrollinnstillinger og endre ID-en til 1. Ná skal lampe nummer én lyse, og knappen skal kunne trykkes på med X. Ellers tar det skrekkelig lang tid å starte spillet når online-delen er nede, men da henger det etter den knappen du stopper på. Løses ved å logge av PSN, nappe ut TP etc, Nå skal det kjøres videre, omtale kommer så snart jeg føler det er forsvarlig. Neppe i dag, men skal ikke stå på innsatsen. Presseutgaver har blitt delt ut rimelig sent, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Sony90 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Må bare le, installerer forsatt, og jeg som trodde 99% var vanlig stopp? gleder meg! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Synd dykk ikkje får ut dykkar anmeldelse i dag. Men heller greiare å la alt synke inn så det ikkje blir eit hasteverk Får heller vente i spenning. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Level 40 for å få skade ? WTF . Mange kommer jo til å levere tilbake spillet pga manglende skadesystem i starten. Snodig opplegg. Reviews hittil klager også på manglende skade, selve sjefen bak sier også at skadesystem vil patches inn senere i framtida :o Sikker på at det klippet er fra retailutgaven og ikke noe testversjon ? Ganske sikker, men du har ikke tilfeldigvis source til patchen i fremtida, hvor det blir sagt? Gran Turismo 5’s Complete Feature List Revealed Are you fu*king shitting me? lvl 40? Ikke grinde i final fantasy 13 før etter 20 timer?! chill pill yo. Sammenligningen er ikke lik i det heletatt. Hvorfor ikke implementere det fra level 1? i alle fall som frivillig valg om man er bekymret for vanskelighetsgraden? Det er ikke en feature som man bør måtte jobbe mot for å unlocke, det er en konsekvens. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mellom kjedelige spillmoduser, ujevn grafikk, en merkelig presentasjon og en stillegående og svært strukturert karrieredel lurer det en forbedret og dynamisk bilfysikk, en godkjent nettmodus og nydelige Premium-biler. Men det er ikke nok til å ta igjen Forza Motorsport 3. LINK Lenke til kommentar
frode427 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei, Jeg er helt fersk PS3-eier - bare for å spille Gran Turismo 5... Har en 120gb slim. Det går heller dårlig. Da jeg satte inn GT5-disken, krevde den som forventet en firmwareoppgradering fra 2.86 til 3.50. Får bare feilmeldingen som er klippet inn. "Accessign game data. Please do not switch off the system while the HDD access indicator is flashing." Har prøvd å trykke på alle knapper på kontrolleren for å komme videre. Gjør jeg noe feil?? I natt formaterte jeg harddisken og gjenopprettet konsollen (tok 7 timer+). Fortsatt det samme. Forslag? Sjekk at det lyser ved lampe nummer én mellom skulderknappene på gamepaden, ellers får du ikke trykket på knappen. Hvis en annen lampe lyser: Hold inn PS-knappen et par sekunder, velg kontrollinnstillinger og endre ID-en til 1. Ná skal lampe nummer én lyse, og knappen skal kunne trykkes på med X. Ellers tar det skrekkelig lang tid å starte spillet når online-delen er nede, men da henger det etter den knappen du stopper på. Løses ved å logge av PSN, nappe ut TP etc, Nå skal det kjøres videre, omtale kommer så snart jeg føler det er forsvarlig. Neppe i dag, men skal ikke stå på innsatsen. Presseutgaver har blitt delt ut rimelig sent, for å si det sånn. Takker og bukker, dette tror jeg var svaret jeg trengte! Min håndkontroller lyser på nr 2, endring av ID til 1 kan være saken. Takk igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som vet hvilken forhandler som selger GT5 billigst? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå gadd jeg ikke vente mer på at Multicom skal få G27 som jeg bestilte i starten av november på lager, så jeg avbestilte og kjøper Driving Force GT istedenfor. Kjøper heller Fanatec ClubSport-pedaler til PC-bruk senere. Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som vet når anmeldelsen kommer på forsia? Vil gjerne finne ut av om spillet er verdt å kjøpe ps3 og ratt for. Gjorde det med GT4. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Noen som vet når anmeldelsen kommer på forsia? Vil gjerne finne ut av om spillet er verdt å kjøpe ps3 og ratt for. Gjorde det med GT4. Om det var verdt pengene når du kjøpte GT4 så er det vel grunn til å tro at det vil gjøre igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg