Gå til innhold

Medieval:Total War 1

Anbefalte innlegg

ÆSJ!Har en relativt ny PC med Windows Vista.Dro frem medieval total war 1 i håp om å få spille dette etter x antall år.Installasjonen gikk fint.Spillet starter.Men:

Musa oppfører seg merkelig.Klikke på enheter går ikke,enheter vil heller ikke angripe andre fientlige enheter.Formasjoner er bare surr.Hva skjer??

Må være en driver greie dette her.Noen som har noen tips som ikke innebærer å sette opp hele PCèn på nytt hver gang jeg vil spille dette?En patch muligens?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste rådet jeg kan gi er å spørre på twcenter.net. Der kan man det meste om tw spillene :) .

Selv så prøver jeg å få det til å fungere på min HP mini pc. Men på grun av oppløsningne får jeg ikke startet det. Er det noen som har noen råd på det feltet? Er det noe confic ini fil av noe slag man kan forandre på? Eller er det umulig?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Eneste rådet jeg kan gi er å spørre på twcenter.net. Der kan man det meste om tw spillene :) .

Selv så prøver jeg å få det til å fungere på min HP mini pc. Men på grun av oppløsningne får jeg ikke startet det. Er det noen som har noen råd på det feltet? Er det noe confic ini fil av noe slag man kan forandre på? Eller er det umulig?

Nei ingen råd,jeg har ikke funnet noe fornuftig,så nå har jeg gitt blanke og startet å spille Empire i stedet.Det er igrunn mye kulere og bedre.Det som er diggest er å slippe den pavetosken i Roma som blander seg opp i alt du gjør hvis du spiller en katolsk fraksjon,noe det veldig ofte ender med at jeg gjør,da disse er de kuleste.

Er okay å være Ortodokse Russland også,men i 1233 kommer Mongolhorden i Kazak,og da er det ikke morro å være Russland....onslaught!

Medieval:TW 1 kunne rocka mye mere dersom det faktisk gikk an å kvitte seg med Paven for alltid,men han kommer alltid tilbake selv om du innvaderer Roma og avsetter ham.Og den pavlige hæren som sammen med ham er heller ikke LITEN....arg!

Endret av Centurion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...