V. Haugen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Våre forsøkskaniner lot seg fascinere av Panasonics nye 3D-TV. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Høh? Ingen lot seg vel fascinere? Bare han reklameduden som tydeligvis ikke har vært på imax før. 3d på kino og blu-ray er og blir gimmic, det er gøy iblandt, men ikke verdt en billettpris på henholdsvis 120 kroner per person. Latterlig. Dessuten, som flere kommenterer i artikkelen, er det slitsomt at 3d-effektene styrer øynene våre, slik at vi ikke kan velge hvor vi vil se. Slik dybdefokus fungerer best i fotografi, ikke på film. På enkelte filmer, både avatar og UP, var det scener der man ikke en gang fant det riktige fokuspunktet, så man bare så seg rundt etter noe i fokus, også plutselig er man på neste scene, smart folkens! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Dette blir en flopp. Sanne mine ord!!!! :-) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 "Bildet er helt sykt" sier Bergli. Da er det definitivt ikke noe å bruke penger på. Høres ikke særlig bra ut. Lenke til kommentar
Gjest kv Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Dette blir en flopp. Sanne mine ord!!!! :-) Samme ble sagt om datamaskinen og internett når dette kom også. Tror dette kan bli veldig bra når teknologien har fått ett par år å modne på ute hos brukere. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har testa denne Panasonic skjermen og det er ikke bare min mening at dette er den beste 3D opplevelsen til dags dato men så si samtlige tester gir den full score. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg