Joachim_F Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Her er høydepunktene fra årets gigantmesse i Los Angeles. Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Høydepunktene for meg var den nye Slim Xbox, MGS Rising, kanskje en liten smule GT5 og omtrent hele Nintendo sin konferanse. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) For min del var E3 i år kun fokusert på Portal 2, og det leverte jo absolutt varene. En del interessante nyheter som Need for Speed: Hot Pursuit, Driver og Metal Gear Solid Rising, men for en som ikke bryr seg om hverken 3D eller bevegelseskontroller var vel messa sett under ett rimelig blodfattig. Endret 21. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
stranden Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Mye bra, men jeg gleda meg skikkelig til å se noe annet fra Valve også! Vi får bare håpe at mer tid = enda bedre spill! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Den aller første E3 jeg har følgt med, var ganske gøy alt i alt. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Høydepunktet, (bortsett fra noen Civilization 5 klipp såklart) var jo uten tvil traileren til Puzzle Agent. http://www.youtube.com/watch?v=RbS0pDU6H30 Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gears Of War 3, hell yeah! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Høydepunktet, (bortsett fra noen Civilization 5 klipp såklart) var jo uten tvil traileren til Puzzle Agent. http://www.youtube.com/watch?v=RbS0pDU6H30 I så fall kan du se frem til en sniktitt i nær fremtid, hvor vi tar et dypere dykk inn i det som ser ut til å være en sjarmerende liten sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå