Joachim_F Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Utviklingen av den nedlastbare Heavy Rain-utvidelsen har stoppet opp. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 det var bare plagsomt, vil heller ha mer content enn move støtte >.< jaja, de bør bare sette i gang å lage episoden når de er ferdig med move støtten og ikke kansellere den helt. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fra hvor i spillet er bildet i artikkelen? Kan ikke huske det! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Det er fra en tech-demo som ble vist fram før vi fikk se noe fra selve spillet. Mener den het The Casting. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Heavy Rain er egentlig et av de spillene jeg tror kan bli perfekt med Move, så lenge lyskulen på toppen av kontrolleren holder seg til en diskré farge. Heavy Rain er morsomt, men jeg er ikke så dreven med Dualshock 3, så her tror jeg Move kan gjøre spillet rettferd. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fra hvor i spillet er bildet i artikkelen? Kan ikke huske det! Det er fra en av sluttene i spillet som det er en hel rekke forskjellige av. Hvis FBI agenten dør og morderen ikke blir tatt gjør hun opp med han selv som hevn over drapet på sønnen hennes. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fra hvor i spillet er bildet i artikkelen? Kan ikke huske det! Det er fra en av sluttene i spillet som det er en hel rekke forskjellige av. Hvis FBI agenten dør og morderen ikke blir tatt gjør hun opp med han selv som hevn over drapet på sønnen hennes. Det stemmer ikke. Joachim_F har rett når han sier at det er fra tech-demoen. Den scenen du beskriver har sterke likhetstrekk med tech-demoen, men de er allikevel veldig forskjellige. Anbefaler å se den hvis du ikke allerede har gjort det. http://www.gametrailers.com/video/e3-2k6-heavy-rain/10758?type=flv Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Synd att det ikke blir noen episoder til spillet da dette var litt annerledes en mainstream spilla men kan vell nesten ikke forvente att utvikler ikke ønsker å komme med episodebasert materiale Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Episoder er jo ganske populært og om det gjøres skikkelig er det en flott måte å holde spillet ved hevd - bare se på f.eks. Borderlands. Jeg syns det høres litt rart ut at de prioriterer en ny måte å kontrollere spillet på fremfor noe de faktisk kan tjene penger på, og om Move er en gedigen flopp har de satt seg enda verre til. Jeg kan absolutt forestille meg at Heavy Rain er et spill som vil bli enda bedre med med Move, men jeg ser ikke helt hvordan dette kan forsvare mindre innhold med tanke på hvor mye de har snakket om hvor annerledes dette spillet er. Da bør de jo satse på enda flere spillere. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg syns det høres litt rart ut at de prioriterer en ny måte å kontrollere spillet på fremfor noe de faktisk kan tjene penger på... Tipper Sony betaler for dette. Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Spent på å se hvordan det vil fungere med Move, men trist at det ikke kommer mer content. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå