MrBrightside Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Vel, dette er vel rettere sagt ikke et spørsmål om hjelp til PC, men tror det er mest passende å slenge inn dette spørsmålet her. Jeg er under noen få anledninger både sett og hørt at det kan brukes en bestemt internettside til å få fram Windows GUI for XP, Vista og 7 på en bestemt plass på verdensveben. Du kan altså, via en fantastisk nettside, "navigere" deg fram i GUI'et (med standardapplikasjoner tilsvarende nyinstallasjon) både fram og tilbake, så vel som både venstre- og høyreklikke overalt der hvor det er mulig. Synes dette virket svært spennende, og har egentlig lyst til å se nærmere på dette - men alt stopper opp når det kommer til adressen! Har forsøkt en god del søk på Google, men det er jo regelrett HÅPLØST å bruke søkeord som Windows, GUI, help, guide etc. Er noen av dere kjent med denne siden? Må til slutt beklage den strengt tatt elendig beskrivelsen min. Dere forstår sikkert hvorfor Google ikke har gitt meg svar. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) http://www.temulator.com/ Google pro tip: online windows simulator Prøv windows XP på arabisk Endret 21. juni 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå