Imbakenneth Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 hei. jeg trenger hjelp meg å få fikset et problem jeg har på bf bc2, når jeg loader på en bane, så slutter spillet helt, det skjer bare på 2 baner nå (husker ikke helt hvem baner det var på) har noen her løsning på dette problemet? Mvh Lotr Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 ¨Er det tilfeldigvis VIP'banene (Laguna Alta og Nelson Bay)? Da må du taste inn din VIP-kode som følger med spillet om du kjøper det originalt. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 ¨Er det tilfeldigvis VIP'banene (Laguna Alta og Nelson Bay)? Da må du taste inn din VIP-kode som følger med spillet om du kjøper det originalt. ok, men det er et problem til, det er at jeg ikke har VIP koden, bestilte spillet på elkjop.no og det ser ikke ut som jeg fikk med VIP koden :/ Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 ¨Er det tilfeldigvis VIP'banene (Laguna Alta og Nelson Bay)? Da må du taste inn din VIP-kode som følger med spillet om du kjøper det originalt. ok, men det er et problem til, det er at jeg ikke har VIP koden, bestilte spillet på elkjop.no og det ser ikke ut som jeg fikk med VIP koden :/ Kjøpte du limited edition da? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) nei, det gjorde jeg ikke. Men det er den banen som var på xbox 360 demoen, som jeg ikke får til på pcen :/ og så er det også singelplayeren, når jeg starter den så lukker hele spillet seg... Endret 21. juni 2010 av The lord of the rings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå