Gå til innhold

Den ultimate Kingdom Hearts - tråden

Anbefalte innlegg

671132.jpeg 671135.jpeg 671128.jpeg

Her kan folk snakke om og rundt Kingdom Hearts spillene. Om det er noen som skulle sitte fast i noe spill, så kan de spørre andre om hjelp her. Om du ikke sitter fast på samme stedet som andre. Vi skal være hyggelige og behjelpelige mot hverandre.

Endret av the_eagleboy
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Likte godt Kingdom Heart 1, men prøvde 352/2 Days eller hva det nå heter på DS uten at det fenget noe særlig. Birth By Sleep hadde sine stunder, men jeg likte ikke at alle tre folkene har sin egen lille historie. Hadde helt klart foretrukket at alle fulgte samme historie, så man hadde sluppet å jobbe seg opp til høyt level med en fyr bare for å miste det straks vi byttet til en annen. Dream Drop Distance ser tøft ut, så gleder meg til det. :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

*gjenoppliver gammel tråd*

Selv har jeg bare spilt Kingdom Hearts 1 og 2 pga. mangel på konsoller, men jeg har sett "the movies" av de andre spillene, altså alle cutscensene for å få med meg historien. Etter Dream Drop Distance må jeg si at Kingdom Hearts 3 har mange spørsmål det børr gi oss svar på.

Lenke til kommentar

Helt enig der. Alle de nye abilitiene man fikk i 2'ern gjorde gameplayet så mye bedre. "The battle of a thousand heartless" var jo ikke en vanskelig kamp, men alle elsker den da man fikk lov til å drepe masse heartless. Hadde den kampen vært med combatsystemet i KH1 tror jeg ikke det ville blitt det samme.

Gameplayet er rått det, men det er historien som er det beste for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...