Gå til innhold

uncharted drakes fortune

Gjest medlem-239413

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-239413

Hei!

gikk til innkjøp av dette spillet før helgen, har spillt 2-ern og syntes det var på tide å spille gjennom eneren for å få en sammenheng i greiene. :) FLOTTE spill begge to!! :)

etter å ha spillt til chapter 13 på drakes fortune, så kommer en jo inn i et gammelt bibliotek der en skal snu på 4 statuer i riktig himmelretning. Fant fort ut at hver statue skal peke i hver sin himmelretning, nord, øst, sør og vest, altså, bort fra kompasset på gulvet. Og da skulle det jo skje noe vel.. søkte på google, og fann jo fort ut at jeg hadde gjort dette riktig, men ingenting skjer allikevel. En dør skal jo åpne seg i ene bokhyllen eller noe slikt.

Så da lurer jeg på om det er noen spesiell rekkefølge en skal sette disse i, i riktig himmelretning? Noen ideer på hva jeg gjør galt eller på hvordan jeg skal få dette riktig?

vil jo gjerne komme videre. :)

på forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Here is another diary puzzle. Each statue corresponds to a name, and each name corresponds to a direction. All you have to do is hop up there and turn each statue to face the correction direction by holding triangle and spinning with the analogue stick. You can climb up the angle using some rubble on the side, and then jump between pedestals after that. A bookcase will flip when you have it right.

Kilde.

Høres vel ut som om du gjør det riktig, men du får dobbeltsjekke det og eventuelt restarte PS3en om du vet du har gjort alt rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...