E23Dude Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hey Har ett problem med gode gamle BF 2142 :8 Innstalerte spillet igår då eg fant det støvende på hyllen og fikk gode minner tilbake innstalerte spillet samt lastet ned 1,50 mod'n og kommer meg inn på servere og alt! men etter eg har spilt i 1-3minutter faller eg ut av serveren og får opp en vindu der det står bare 'Punkbuster!' noen som vet ka som kan forårsake dette utrolig irriterenes problemet? kan huske at eg har hatt dette problemet før, men husker f¤%# ikkje kordan er rettet opp i det Endret 19. juni 2010 av E23Dude Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Lastet ned siste oppdatering? Lenke til kommentar
E23Dude Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Lastet ned siste oppdatering? Ja, kjører forresten Windows 7 om det skulle ha noe og si! Lenke til kommentar
E23Dude Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Løste problemet! skrudde av Firewall, og høyre klikket på shortcut'n til spillet -> properties -> Compatibility --> kryss av på 'Run as admistrator' og då høyre klikker du på shortcut'n igjen og så kjører man spiller som admistator håper dette kan hjelpe andre også! mvh E23Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå